Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Media överdriver förlusten mot Slovakien

Postat av Verv den 25 Februari 2010, 12:12
58 kommentarer · 207 träffar
Hejsan Fragbite,

Tycker att man ska sluta använda ordet fiasko så fort det händer något. Det får allting att verka som en total katastrof, och det var ju faktiskt inte denna förlusten mot Slovakien. För om man, som jag, varit en galen hockeyfanatiker sen barnsben och kollat NHL varje natt, kollar statistik m.m. så vet man att Slovakien hade ett tillräckligt bra lag som är kapabelt till att slå Sverige 4/10 matcher.

Så till det vi ska diskutera: Börjar du också tröttna på att media alltid ska försöka hänga ut folk, som t. ex. BÅG så fort det händer något inom landslagshockeyn. Jag minns VM för något år sedan, när Sverige i stort sett bara hade elitseriespelare med sig och fick möta Kanada som hade fullpackat med NHL-spelare(kanske inte deras allra bästa men runt 1/3 av spelarna i NHL är kanadensare så de har ju en del att ta av) och förlorar, och då börjar helt plötsligt Aftonbladet jiddra om "dåligt Tre Kronor"? Förstår inte logiken där, det var ju en jättebra insats av ett par elitseriespelare, eller? Aja, ni vet vad ni ska diskutera nu antar jag så det är bara att börja!

Vad tyckte ni om Kanadas uppvisning mot ryssarna inatt?

157 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..