1
Kreatin i näsan mindre bra?
Postat av GIGGZ den 3 November 2009, 02:30
36 kommentarer · 7 037 träffar
Cha cha gamerz, Beställde hem mitt 220grams kreatin, Kom enligt avtal efter 2dagar. stack i väg till min sommarstuga med hela familjen där vi skulle ha film kväll, Gick på toan o satt o funderade hur jag skulle inta det, Sen kom jag på att klart man måste sniffa det lixom, har ju inga sprutor eller nått lol. Men jag tog mitt förnuft till fånga rullade ihop en 20lapp o sniffa i mig allting 220gram kreatin kände mig lite yr så gick o drack vatten sen minns jag bara att det vart svart.
Vaknade efter ca 25min att mamma o pappa och min yngre syster torkar blod från golvet, 10minuter senare kommer ambulansen då visar det sig att jag hade blött så mycket näsblod att det var väldigt skadligt för mig. så fick följa med dom in till sjukhuset. Vart idiot förklarad av alla eftersom jag trodde kreatin var en DROG. Grymt ledsen alla ;/
Nej ingen myt.
Nej inga stavfel.
Nu vill jag att vi diskuterar kring kreatin!!.
Vaknade efter ca 25min att mamma o pappa och min yngre syster torkar blod från golvet, 10minuter senare kommer ambulansen då visar det sig att jag hade blött så mycket näsblod att det var väldigt skadligt för mig. så fick följa med dom in till sjukhuset. Vart idiot förklarad av alla eftersom jag trodde kreatin var en DROG. Grymt ledsen alla ;/
Nej ingen myt.
Nej inga stavfel.
Nu vill jag att vi diskuterar kring kreatin!!.
KNARK ÄR BAJS
112 personer har röstat