Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolbruden

Postat av GalenHest den 22 Augusti 2009, 13:31
50 kommentarer · 100 träffar
Jallajalla
Börjat 1an(93or) nyss och min klass är ganska bra osv.
Går lite direkt på sak hehe.
Ialf jag pratat lite me några tjejer(en som jag gärna vill vara med, Catlin) i klassen och de skulle göra nåt, då erbjöd jag mig att vi kunde vara hos mig.
Vilket vi gjorde de kommer över med Catlin som är så jääävla snygg som jag kollat in lite i skolan under den här första veckan.
Hon är dock 94a men ser ut som vilken 93a som helst.
Vi småpratar lite och till slut kör vi "jag har aldrig" då ställer jag frågan:
Jag har aldrig tyckt att Mathias är snygg(dvs jag) då drack alla tjejer(inklusive Catlin!!)
Sen efter lite små frågor ställer jag frågan, jag har aldrig knullat.
Alla dricker, utom Catilin ;D!
Senare tar de min mobil och går igenom alla mina sms med tjejer och får sig en massa goda skratt.
Då sätter jag mig brevid Catlin och tar henne i handen.
Hon besvarar lite svagt.
Det börjar dra ihop sig, sätter mig jätte nära henne så ja kan hångla lite me henne.
Så börjar hon mata i sig pommes pinnes som fan.
Sen måste dom dra, då följer jag dom så de hittar till busshållplatsen. Så säger jag hejdå till de andra tjejerna, så går jag fram till Catlin och försöker få till mig ett strul(vore skit bra om det blev så) sen så besvarar hon mig med 2 pussar?
Sur som jag är går jag hem och undrar vad som gick fel.(Hennes kompisar säger hela tiden, Satsa på henne. Jag lovar).
Jag smsar med henne och kollar lite hur det är sen så säger hon att hon vill lära känna mig innan det leder till något mer.
Menar hon det, eller var det skit snack.
Ska smsa henne snart och jag kanske kmr me edit senare ikv!
CHACHA!
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..