Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

torskat, vad kan hända?

Postat av hogen den 7 April 2009, 21:09
33 kommentarer · 48 träffar
Tjabba, torksade söndags kväll, fick sitta i arresten halva natten.
Det som hände var att jag och några polare var ute och gick rätt sent på kvällen. Och dom träffade en polare till någon av dom som skulle upp och på spåret och måla. Jag och min polare ville inte vara med och satt oss och vänta en bit därifrån. Efter 5-10 minuter, kom polisen med draget vapen och bad oss visa händerna, och frågade mig och min andra polare som inte ville vara med vart alla våra andra polare var, någon civvare hade sätt oss gå mot tågspåret tydligen. Vi satt och blånekade att vi inte kände några som skulle måla, men när polisen skulle tagga så kom alla våra andra polare ner rushandes från tågspåret, polis drog sitt vapen och bad alla lägga sig ner. I förhören sa mina polare att inte vi ville vara med därför var vi där vi var, men tror ni jag kan torksa för medhjälp även fast varken jag eller min polare ville vara med på det som hände och var påväg därifrån?
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..