1
Kompis misshandlad av 3 tjugoåringar
Postat av Horvath den 14 Mars 2009, 13:10
61 kommentarer · 187 träffar
Min kompis blev brutalt misshandlad av tre 20 åringar i torsdags.
Min kompis var på väg till en kiosk där vi 15/16 åringar kan köpa cigg och snus.
På vägen dit kommer det fram en mörk kille (det var på dagen)
Mörka killen: Vad glor du på?
Min kompis: Nej ingenting (han ville inte ha bråk)
Mörka killen: Har du ingen tv hemma eller ?
Min kompis: Nej det kanske jag inte har (uppkäftig som han brukar vara)
Mörka Killen ger han 2 käft smällar. Han puttar in honom mot en buske Slår till han en gång till i ansiketet sparkar han två gånger i ansiktet min kompis försöker trycka bort honom med benen då skriker han ejj du skitar ner mina byxor jävla svenne.
Hans två andra kompisar som också var mörka säger åt honom att det räcker nu.
Dom springer därifrån och skrattar :S
Min kompis ligger där däckad i busken och flera personer bara går förbi utan att bry sig (Helt Jävla sjukt) efter cirka 5 minuter så skickar han ett sms till mej.
Han får gå till bussen själv ingen hjälper honom sen ringer jag han eftersom att jag var helt chokad av smset där han skrev , (jag har blivit misshandlad) han säger åt mig att möta vid centrum jag skyndar mig ut till moppen och kör som en idiot till centrum.
När jag hämta honom mötte vi några andra kompisar och gick hem till han och polis anmälde det.
Igår (fredags) så åkte han till sjukhuset och han hadde fått blödning under ögat och en hjärnskakning och lite skada på näsan. Jag kan fixa en bild på honom hur han såg ut efter misshandeln.
Gjorde vi rätt i att polisanmäla det eller kommer det bara bli värre?
EDIT:
Min kompis är 15 år och dom som misshandlade honom var i 20 årsåldern.
EDIT: Vi vet vart hans kompisar brukar hålla till, ska vi tipsa polisen om det ?
Min kompis var på väg till en kiosk där vi 15/16 åringar kan köpa cigg och snus.
På vägen dit kommer det fram en mörk kille (det var på dagen)
Mörka killen: Vad glor du på?
Min kompis: Nej ingenting (han ville inte ha bråk)
Mörka killen: Har du ingen tv hemma eller ?
Min kompis: Nej det kanske jag inte har (uppkäftig som han brukar vara)
Mörka Killen ger han 2 käft smällar. Han puttar in honom mot en buske Slår till han en gång till i ansiketet sparkar han två gånger i ansiktet min kompis försöker trycka bort honom med benen då skriker han ejj du skitar ner mina byxor jävla svenne.
Hans två andra kompisar som också var mörka säger åt honom att det räcker nu.
Dom springer därifrån och skrattar :S
Min kompis ligger där däckad i busken och flera personer bara går förbi utan att bry sig (Helt Jävla sjukt) efter cirka 5 minuter så skickar han ett sms till mej.
Han får gå till bussen själv ingen hjälper honom sen ringer jag han eftersom att jag var helt chokad av smset där han skrev , (jag har blivit misshandlad) han säger åt mig att möta vid centrum jag skyndar mig ut till moppen och kör som en idiot till centrum.
När jag hämta honom mötte vi några andra kompisar och gick hem till han och polis anmälde det.
Igår (fredags) så åkte han till sjukhuset och han hadde fått blödning under ögat och en hjärnskakning och lite skada på näsan. Jag kan fixa en bild på honom hur han såg ut efter misshandeln.
Gjorde vi rätt i att polisanmäla det eller kommer det bara bli värre?
EDIT:
Min kompis är 15 år och dom som misshandlade honom var i 20 årsåldern.
EDIT: Vi vet vart hans kompisar brukar hålla till, ska vi tipsa polisen om det ?