Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är jag bög?

Postat av tjorvenwtf den 19 September 2008, 23:49
161 kommentarer · 1 952 träffar
hejsan idag hände de en jävligt skum grej, fick sluta tidigare i skolan idag tog min cykel och cyklade hem var lite skit nödig så skyndade mej hem, tar kanske 15 minuter från skolan att åka hem. jag bor på 4:e våningen så sprang fort som fan upp eftersom jag var skitnödig .
när jag kom hem så var dörren inte låst tyckte det var lite konstigt för alla i familjen jobbar till 5 men som sagt ja var ju ganska skit nödig nu så hade ingen tid att tänka på det, När jag kom in i hallen tyckte jag att ja hörde konstiga ljud från brorsans rum det flåsade lixom. så jag glömde bort att jag var skit nödig , smög till brorsans dörr och kollade in i nyckel hålet. vad fan får jag se jo brorsan med en annan kille å dem ligger i sängen undertäcket jag ser att det rör sig lite på täcket. där står jag å kollar på när brorsan ligger å runkar av en kille visste inte vad jag skulle göra , kunde ju inte storma rummet precis! men jag står kvar och kollar ialf efter en stund så kryper brorsans "bög" kompis ner under täcket, jag fattar genast vad han ska göra!
jo som ja förutspådde så började han suga av brorsan.
Jag står fortfarande kvar och kollar kanske har gått 4-7 min ,
Jag funderar vad ja ska göra men gör inget står kvar och kollar.
nu så ställer brorsan sig upp i sängen på knä och "bög" polaren ställer sig framför brorsan! brorsan kör in KUKEN i ARSLET på han ! nu började dem båda stöna! jag står fortfarande i nyckel hålet och kollar är fortfarande skit nödig men jag vill kolla på dem , Tyckte själv att det var konstigt att jag stod kvar . efter 3min så böt dem position , nu nu nu börja det rycka i brallan på mig jag fick STÅND! vad är det för fel, jag är inte bög vad jag vet .
efter 2min så slutade dem och kröp ner tillsammans under täcket och började kyssas. nu måste jag skita springer till toan och skiter ,
nu så vet ja inte om jag vågar kolla på min brorsa... vad ska ja ta mig till ? han är 17år jag är 15 .
ska jag säga nott till han ?
och är jag homosexuell?

161 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 161 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..