1
Gratis Vård för illegala invandrare
Postat av K7 den 30 April 2008, 14:41
210 kommentarer · 205 träffar
Idag räcker det för en illegal invandrare att ta sig till Skåne för att kunna få gratis vård. Oavsett om man är skattebetalare, illegal flykting eller whatsoever så får man vård. SD är det enda partiet som kritiserar detta;
http://www.youtube.com/watch?v =gb5ffw_A3ZI
Diskutera, är det rätt att vem som helst kan använda sig av vår välfärd på det här sättet? Själv tycker jag inte det.
Btw, kanske lite gammalt, men har inte sett någon tråd om detta.
---------------
FB-POLIS!
Om ni ska plocka väck mina trådar (såg att 2/3 trådar var borttagna) borde ni i alla fall ha respekten att meddela mig att ni har gjort det, samt varför ni har gjort det. Jag har gett upphov till dem vettigaste diskussionerna på länge de senaste dagarna, där vi har haft bra argumentering och ingen pajkastning. Ingen av mina trådar bryter mot era regler. Om någon person börjar bete sig omoget så borde ni göra något åt den individen istället för att ta väck hela trådan. Ska ni av någon anledning ta väck någon tråd så meddela undertecknad. Tack för mig.
//nVc
http://www.youtube.com/watch?v =gb5ffw_A3ZI
Diskutera, är det rätt att vem som helst kan använda sig av vår välfärd på det här sättet? Själv tycker jag inte det.
Btw, kanske lite gammalt, men har inte sett någon tråd om detta.
---------------
FB-POLIS!
Om ni ska plocka väck mina trådar (såg att 2/3 trådar var borttagna) borde ni i alla fall ha respekten att meddela mig att ni har gjort det, samt varför ni har gjort det. Jag har gett upphov till dem vettigaste diskussionerna på länge de senaste dagarna, där vi har haft bra argumentering och ingen pajkastning. Ingen av mina trådar bryter mot era regler. Om någon person börjar bete sig omoget så borde ni göra något åt den individen istället för att ta väck hela trådan. Ska ni av någon anledning ta väck någon tråd så meddela undertecknad. Tack för mig.
//nVc
Rätt att illegala invandrare ska få gratis vård?
407 personer har röstat