Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gick ganska snett ;D

Postat av EntrepenöreN^ den 21 Mars 2008, 19:07
27 kommentarer · 214 träffar
Tjena grabbar ;D

Skrev en tråd för ett tag sen som handlade om att jag behövde en ny mobil sen jag slängde den i bakhuvudet på en snubbe i klassen, tyvärr blev tråden borttagen och vissa människor sa det var en myt osv.... ;/

I alla fall, om inte det var sjukt så har något sjukt inträffat igen..

Under en långrast så var jag och min polare Konnie ute och tjyvrökte lite bakom idrottssalen, ett ställe där bara de som ligger överst på Heriyakin får tillbringa rasterna...

Som jag sagt tidigare så är Konnie och jag ganska välvuxna för att gå i 9an, vi skulle nog kunna se ut att gå i första ring iaf..

Hursomhelst, vi stod där bak och rökte marlboro(såklart) och från våran position så har man en blick ner över en liten parkering, mestadels där leveranser brukar lämnas till skolan, men idag skulle något annat ske... :O

Efter att ha stått o dragit halsbloss så kände jag plötlsligt att Konnie knacka på min axel, jag var upptagen med att förklara för flickvännen om incidenten förra helgen på en fest där jag hade strulat med ett par brudar för mycket, inför hennes ögon ;/

Iaf, vänder mig om och Konnie pekar ner på parkeringen där jag ser två st äldre bilmodeller med bagageluckorna vidöppna.
Vid bilarna står det två män från vardera sida och konfronterar med varandra, jag hör att de bryter på någon baltisk dialekt.

Givetvis blir jag och polarn intresserade och "smyger" oss fram i buskagen, det var lite CS över helt hela kom jag fram till att se T med sprängdegen och vi var CT och skulle förvänta det.. Aja ;- )

När vi väl kommer närmare, så ser dessvärre som finns i luckorna, välpackade påsar som jag skulle gissa låg runt ~1kg's klassen med VITT pulver som innehåll!
Jag och Konnie vart givitvis tagna av stunden och bestämmer oss att röra oss bakåt igen för de inte skulle upptäcka oss, samtidigt som vi vänder oss så råkar jag kliva på en gammal rutten gren som brakar och går i två bitar, självklart går det inte bort obemärkt.

Jag och Konnie väljer att rusha för livet och springer in i skolbyggnaden och gömmer oss i ett rum i träslöjdssalen, där vi alltid kännt oss trygga, där vi kan prata bekymmer. Vi väntar säkert där i 20 minuter innan vi känner oss helt säkra på att kunna gå ut igen, vi var livsrädda att de skulle ropa efter oss i högtalaren eller liknande... HELT SJUKT ALLTSÅ!

Detta är ingen myt fragbite, jag är själv emot mytar, och har tröttnat på dem.

Jag undrar nu vad ni tycker att vi ska göra? Anmäla den så suspekte droghandeln,
alternativt att ligga lågt och hoppas de inte letar efter oss? Känns skumt detta iaf...

/EntrepenöreN^
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..