Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
vilka ämnen läser du på högre nivå (HL/higer level)
har precis fått tillbaka slutårsexamen (1a året) och det gick rätt skit :/
Aja, 6a i busines HL.. hatar Svenska däremot, fy fan!
#51 Just nu läser jag inga, hade problem som fan med ämnen därför att jag fick inte dem jag valde etc. så jag tog ett sabbatsår och ska börja igen nu till hösten, vilket segar ner min skoltid men men :)
Swedish HL
Math SL
History HL
Physics HL
Psychology SL antar jag, man kunde inte välja.
English A2
Stämmer bra det, riktigt jävla varmt har det varit och klibbigt när skjortan klistras fast mot kroppen...sen kommer det mer svett och sen så börjar man bli lite stissig och vill därifrån innan man blir grillad =)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
jag har 3 år kvar pga att jag hoppade av skolan >.<
Om du nu inte tog studenten idag. Grattis isf!
du är säkert en snubbe som hoppat av gymnasiet ett par gånger, jag säger bara gör om gör rätt.
smeker era rumpor med ett år iaf (född 90)
nånting att bygga sin grund på...?
själv så tog jag examen i nian idag och har sökt Byggprogrammet till hösten :)
2 årig IB linje på privatskola ftw!
vilka ämnen läser du på högre nivå (HL/higer level)
har precis fått tillbaka slutårsexamen (1a året) och det gick rätt skit :/
Aja, 6a i busines HL.. hatar Svenska däremot, fy fan!
Swedish HL
Math SL
History HL
Physics HL
Psychology SL antar jag, man kunde inte välja.
English A2
Swedish SL - 4/5
English B2 HL - 6
Economics HL - 4 :S
Ecosystems and Societies - 4:S
Maths SL - 3
Business HL - 6
är bara bra i business :)
siffrorna är från slutårsexamen som gick skit!! men men, har iaf klarat året :)
var dock å kollade på när dom sprang ut idag. så jäävla varmt det var!!! kavaj måste vara självmord. hoppas på att det blir lite mulet på min student
ontopic: Hoppade av i ettan för att jobba, så ingen student för min del tyvärr.
Stämmer bra det, riktigt jävla varmt har det varit och klibbigt när skjortan klistras fast mot kroppen...sen kommer det mer svett och sen så börjar man bli lite stissig och vill därifrån innan man blir grillad =)
Men tycker inte att det räknas eftersom jag har en kurs som jag ska tenta om.
Grattis alla andra som också gjort det! <3<3
Grattis till alla som också tagit det!
http://img452.imageshack.us/my .php?image=studentketmp5.jpg
mitt åk Honda nsx sönder trimmad osv :}