Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#3 Obama är emot det, för att han är för ISIS. Vilka tror du sponsrar ISIS, kan det vara USA, Isreal m.fl inblandade? Ja det är det. Nej, det kommer inte bli ett tredje världskrig för att dom utplånar hela ISIS över en helg.
ISIS är en fis i rymden egentligen. Bara det att dom backas upp utav USA, Isreal och andra länder, för en agenda som är lite större än vad man tror och självklart inte ser för att Media hjärnvättar alla läsare.
Det kommer absolut bli kaos i Sverige, Tyskland, och många andra länder i EU. Dom vill se Europa brinna, (inte ISIS) men riktiga höjdare som styr och ställer, det handlar om väldig gammal historia. Historia som är bannlyst och inget vi lär oss eller som vi ska få veta.
Må så bra ni kan, ha det gött och ta hand om varandra :)
#5 Hahaha, skön är du gubben. 1776 står för en helt annan sak, och du borde läsa på lite om du ska komma till mig och snacka foliehattar. Jag ger dig sanning, du är... hjärntvättad? Ber om ursäkt för stavfel.
#5 Såna som du kan gå mig på nerverna ibland alltså.. Inte för att du kallar mig för en "foliehatt", det garvar jag åt.
Men för att du kan vara så blind och inte inse vad som händer i världen... Det är 2015, vi har internet, det finns inte bara en tidning som säger åt dig vad som är sant, du kan faktiskt ta reda på information själv.
Här har du Putin, som själv säger vad jag sagt. Men, jag antar att han också är en foliehatt? https://youtu.be/OQuceU3x2Ww
Sitta och kalla folk för foliehattar när det är du som lever i en lögn, hur känns det?
#8 Världen skulle må så mycket bättre om folk som du slutade argumentera med källor som är lika gärna kunde vara falsk som sann. Du har suttit och läst lite AB samt kollat på lite YouTube-klipp, du får ha dina åsikter men håll dom till dig själv tills det kommer lite riktig och pålitlig fakta för omvärlden.
#10 Vad fan snackar du om? Det är Putin själv som säger vad jag sagt. Är du tappad som liten? Jag orkar inte sitta och bidra med all fakta, lite får du göra själv. Men att Putin säger det själv, borde väl vara bevis nog?
Eller har ni blivit så jävla hjärnvtättade att ni tror att Putin är någon dum ryss som sitter och ljuger, och har en foliehatt på sig? Fyfan va trött man kan bli på er asså
#12 "Men att Putin säger det själv, borde väl vara bevis nog?" Fattar inte hur du kan kalla folk hjärntvättade när du sitter och skriver sånt där, du kan ju även lugna dig lite med påhoppen om du verkligen vill att folk ska tro på den skit du vräker ur dig.
#17 Jag citerar: "Men att Putin säger det själv, borde väl vara bevis nog?"
Ja, det borde verkligen vara bevis nog.
Du verkar inte vara speciellt självmedveten, då du i dina tidigare kommentarer framstår som lite lätt sinnesförvirrad. "Lyssna på sanningen stackars hjärntvättade får" mässade han maniskt.
#18 Haha jag ber om ursäkt, när man har forskat lite och SEN får höra det från Putin, då går det inte att gömma sig från sanningen. Men jag antar att du inte har läst ett piss om det, bara några nyhets rubriker från Aftonbladet.
Inte lätt ibland, men du kommer säkerligen en dag att förstå hur världen fungerar =) Om inte, hoppas du har ett gött liv ändå!
#18 Här har du lite mer bevis, om det inte räcker så kommer inget räcka för dig. Då vägrar du inse hur världen fungerar, men förmodligen kommer du förstå efter du har kollat in all fakta.
Hoppas på maximalt 15.000 utlänningar.
Om SD fick bestämma alltså.
SD måste ha sin vilja igenom.
Mellan 16-18 sen 19-20.
Eller vinna valet 2018 eller 2022.
SD vill omval redan 2015 så rykten säga.
Sägs KD ska upplösas 2019.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ISIS är en fis i rymden egentligen. Bara det att dom backas upp utav USA, Isreal och andra länder, för en agenda som är lite större än vad man tror och självklart inte ser för att Media hjärnvättar alla läsare.
Det kommer absolut bli kaos i Sverige, Tyskland, och många andra länder i EU. Dom vill se Europa brinna, (inte ISIS) men riktiga höjdare som styr och ställer, det handlar om väldig gammal historia. Historia som är bannlyst och inget vi lär oss eller som vi ska få veta.
Må så bra ni kan, ha det gött och ta hand om varandra :)
1. Ta av dig foliehatten.
2. Att veta vilket år USA blev självständigt och att ha det i namnet gör inte dig till en expert.
3. Det stavas Israel.
#3 Vi låter Putin utrota IS, införa marionettregeringar i Irak och Syrien. Lätt.
Men för att du kan vara så blind och inte inse vad som händer i världen... Det är 2015, vi har internet, det finns inte bara en tidning som säger åt dig vad som är sant, du kan faktiskt ta reda på information själv.
Här har du Putin, som själv säger vad jag sagt. Men, jag antar att han också är en foliehatt?
https://youtu.be/OQuceU3x2Ww
Sitta och kalla folk för foliehattar när det är du som lever i en lögn, hur känns det?
Vassegooood!
Eller har ni blivit så jävla hjärnvtättade att ni tror att Putin är någon dum ryss som sitter och ljuger, och har en foliehatt på sig? Fyfan va trött man kan bli på er asså
Kris, kris, kris och ännu mera kris!
Wohoooooo, for the azyls!
Ja, det borde verkligen vara bevis nog.
Du verkar inte vara speciellt självmedveten, då du i dina tidigare kommentarer framstår som lite lätt sinnesförvirrad. "Lyssna på sanningen stackars hjärntvättade får" mässade han maniskt.
Inte lätt ibland, men du kommer säkerligen en dag att förstå hur världen fungerar =) Om inte, hoppas du har ett gött liv ändå!
http://fragbite.se/forum/noje/nyheter/thread/1227569/isis-skapt-av-usa-mfl
#20 dagligen
Om SD fick bestämma alltså.
SD måste ha sin vilja igenom.
Mellan 16-18 sen 19-20.
Eller vinna valet 2018 eller 2022.
SD vill omval redan 2015 så rykten säga.
Sägs KD ska upplösas 2019.