Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Förstår verkligen inte hur han fortfarande inte insett att han gör bort sig själv i varje framträdande han gör. Tycker nästan synd om honom.
Vill helst inte sitta och kolla på en skallig och knubbig kille spela gangster och tycka synd om sig själv genom en hel film, men jag antar att jag blir tvungen att kolla.
På nyhetsmorgon berättade de att de hade varit polare sedan lekskolan eller något. Kan ju bara vara enda anledningen till att rapace vill blanda sig med denna smörjan.
Föds i typisk svensk övre medelklass
Barnskådespelare som ung
Flyttar ut i förorten och gör allt för att passa in
Hittar på ett "tufft liv" här (annars kan man ju inte slå som hip hop-artist? Eller jo, alternativet är att ha talang - se t.ex Promoe)
Blir medias gullegris och får spela på festival
hahhahaha exponerat "I januari släpps den grovt kriminella knarkaren, Sebastian ”Sebbe Staxx” Staksets självbiografi. Dessutom finns det planer på att göra film av boken."
fan är de för fel på dom? jävla iqbefriade nazi's asså hahahha
Var det inte någon svensk skådespelare som medverkat i mycket filmer som satt och instämde en massa saker och försökte se extra cool ut
Trro det var i typ TV4 eller liknande men fyfan asså Sebbe Staxx vilken jäkla tönt kan han inte bara prata vanligt istället och gjort sitt istället för hålla på och kalla sig gangster och annat varje sekund
Hahaha fyfan vilket skämt. Ola Rapace har ju gått och blivit dum i huvudet han också. Inte i nivå med jättebebisen Sebastian såklart, men ja.
Helt otroligt att en sådan pajas får uttrymme i media, visar återigen vilket skämt vår MSM är.
#8 ... säger han medan han trycker in 'aftonbladet.se' i sökfältet. För övrigt är det rätt korkat att kalla andra för IQ-befriade när du själv ger ett väldigt ointelligent intryck.
Alltså den människan... Så patetiskt jävla dålig på att rappa och på musik i helhet. Sen ska han typ nita alla som säger att han är dålig, kan han inte ta negativ kritik ska han inte ens hålla på med musik, jävla fjant.
Denna kommer jag att längta efter ! tror att den kommer bli intressant & riktigt bra. Men man vet ju aldrig, skulle vara roligt att få en liten trailer. Vissa hatar sebbe dock så tycker jag att han är intressant som människa. Men som sagt alla tänker olika & så, vissa tycker han är fjantig och vissa tycker han är "cool" jag tycker inget av det tycker bara som sagt att han är intressant & det ska bli roligt att se detta :D
#23 Hur ska jag veta vad du har sagt eller inte sagt då jag aldrig hört dig prata? Om du inte klarar av att förstå dina egna meningsuppbyggnader är det väl rätt uppenbart att det är du som behöver träning.
"Ola Rapace har ju gått och blivit dum i huvudet han också. Inte i nivå med jättebebisen Sebastian såklart, men ja."
#26 Problemet är ju att hälften av Sveriges befolkning kommer att kolla på filmen ändå, oavsett om de gillar honom eller inte. Så han tjänar ju på drt oavsett.. Sorgligt att han inte insett att han skämmer ut sig, dock.
#30 Förstår inte riktigt varför du antar att det är för att han inte tycker som mig direkt utan några som helst belägg på det. Men ja, jag kan förklara vad som gör honom till en korkad jättebebis: Snackar om att han ska tortera/mörda folk pga. deras politiska åskådning, leker att han är OG när han är en fjant, pratar med brytning med flit, säger allmänt korkade saker medan han låtsas vara upplyst, är vapenkåt och förskönar det kriminella livet, har varit beblandad i brott, är en hycklare osv.
#31 När har han sagt att han ska tortera någon? På vilket sett är han en fjant? Hur vet du att han bryter med flit? Hur är han en hycklare? Var leker han upplyst men är egentligen korkad?
Du verkar ha mycket information från någon som inte personligen känner sebbe, har du någon fakta om det du skriver eller är det bara fördomar?
#36 Nej, det ska man inte behöva. Det är fel på den som vill mörda någon för att han vill sänka en redan väldigt hög invandring, inte på han som vill sänka invandringen. Men du kanske inte gillar demokrati osv.
#38 Wannabe Hitler? Det här visar vilken låg nivå du ligger på i den här diskussionen. Berätta vad Åkesson har gemensamt med Hitler utan att använda dig utav konspirationsteorier. Ledsen, men du konfirmerar bara hur brutalt hjärnvättad du är.
Det här blir ju för övrigt bara roligare och roligare ju mer man tänker på det. Sättet som han själv tar sig på jävligt stort allvar medan alla andra ser honom som ett vandrande skämt. Ola har gått på någon slags psykos triggad av för mycket koks och svamlar om att det här kan bli det bästa som någonsin gjort. Guld!
#51 Nummer 1 i vad som är idiotiskt med demokrati är att införa demokrati i ett samhälle där det är lagligt att ljuga i sina partiprogram och debatter. En partiledare kan påstå sig jobba för en sida som majoriteten gillar för att uppnå majoritet av rösterna och sedan byta inriktning helt när han/hon väl fått makten. Nummer 2 är att OM alla partier var HELT ärliga och helt öppna med vad de ville så hade alltid det parti som gynnade mest personer i landet vunnit varje gång, vilket oftast inte är det som gynnar landet mest.
Men du har mest troligen inte själv tänk i genom något av detta själv, du är sån standard svensk som läser något sen tar det för givet istället för att använda din hjärna och tänka själv.
#56 Varje gång jag har haft något med honom att göra så skryter han mest eller berättar om sitt "hemska" liv där han fick göra så mkt dumma saker. Sen då han är bland folk så är han hotsam mot andra hela tiden och skyller på sin bakgrund. Alltid hävda sig eller få andra att vara rädd för honom "vilket dom oftast inte är" Utan rädd för hans vänner. Han är en patetisk nolla som har noll förståelse hur livet egentligen funkar. Sen ljuger han extremt mycket också.. Sorgligt men sant.
#61 Nej. Är bara trött på snorungar som tror att dem är något över internet, varför ens sitta och klanka ner på folk att dem är hjärnskadade och grejer? Om det är någon som är tolv år här, ja.. Det är nog du det!
#58 Så otroligt ironiskt att du leker upplyst när du sitter och kallar folk för retards pga. att de spelar ett visst spel. Du är så otroligt trångsynt och dum i huvudet att det omöjligen blir annat än komediguld när du sitter och putsar ditt eget ego.
Kan inte folk sluta ge det där jävla stolpskottet uppmärksamhet? Han är endast en komplett idiot, som försöker skicka över sitt egna ansvar på Sverige, att det va Sveriges fel att han valde den kriminella banan.
Nej, sätt en kula mellan ögonen på idioten och skicka räkningen på den till familjen. Jävla äcklig människa.
Jag kommer att vara med i filmen :D Är en av killarna som han besöker i malmö när han ska köpa weed :P
#71 Hellre att du försvinner är han. Så varför sätter du inte en kula i honom isåfall? Varför vill du att andra ska göra saker åt dig? Snacka om pinsam.
"Fram till 2006 använde Sverigedemokraterna en symbol lånad från den engelska nazistorganisationen National Front. En flammande flagga i en knuten näve med texten ”Sverigedemokraterna – för ett svenskt Sverige”.
Inför valet 2006 byttes logotypen ut till en blåsippa."
Dessutom gick han med i partiet 1995 då dom hade uppenbara rasistiska åsikter, eller det är väl ljug alltihop och aftonbladet är ingen källa men nordfront, exponerat och avpixlat fungerar bra lol.
#76 Finns en intervju där han pratar om varför han från moderaternas ungdomsförbund till SD, och nej, det var inte för att han var nazist. Har du något konkret eller försöker du bara 'grasp for straws' i vanlig ordning?
För övrigt är det rätt korkat att länka till aftonbladet eller vilken tidning som helst med klar anti-SD-agenda och i samma paragraf göra narr utav folk som länkar till avpixlat/whatever.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Eller vad tror ni? Har vi några stakset fabboys här?
https://www.youtube.com/watch?v=O4z-pDV9-cc
extremt kåålad och dålig
Men jag vet inte mycket om Sebbe Staxx, såg honom berätta om sin uppväxt i TV någon gång, minns inget speciellt om det. Kommer troligtvis se filmen.
lär väl se filmen men den kommer nog suga grovt.
Vill helst inte sitta och kolla på en skallig och knubbig kille spela gangster och tycka synd om sig själv genom en hel film, men jag antar att jag blir tvungen att kolla.
Barnskådespelare som ung
Flyttar ut i förorten och gör allt för att passa in
Hittar på ett "tufft liv" här (annars kan man ju inte slå som hip hop-artist? Eller jo, alternativet är att ha talang - se t.ex Promoe)
Blir medias gullegris och får spela på festival
Missade jag något?
fan är de för fel på dom? jävla iqbefriade nazi's asså hahahha
Kan ju bli kul.
Var det inte någon svensk skådespelare som medverkat i mycket filmer som satt och instämde en massa saker och försökte se extra cool ut
Trro det var i typ TV4 eller liknande men fyfan asså Sebbe Staxx vilken jäkla tönt kan han inte bara prata vanligt istället och gjort sitt istället för hålla på och kalla sig gangster och annat varje sekund
Helt otroligt att en sådan pajas får uttrymme i media, visar återigen vilket skämt vår MSM är.
#8 ... säger han medan han trycker in 'aftonbladet.se' i sökfältet. För övrigt är det rätt korkat att kalla andra för IQ-befriade när du själv ger ett väldigt ointelligent intryck.
"Ola Rapace har ju gått och blivit dum i huvudet han också. Inte i nivå med jättebebisen Sebastian såklart, men ja."
När sa jag att det var för att han inte tycker som mig? Snacka om att skjuta sig själv i foten.
Du verkar ha mycket information från någon som inte personligen känner sebbe, har du någon fakta om det du skriver eller är det bara fördomar?
Tortera:
http://cdn01.nyheter24.se/facf38f10702021d013c00000019042802/2012/12/19/785479/collage.jpg
https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2013/10/bild-4.PNG1.jpg
https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2013/10/image.png1.jpg
Hycklare:
http://puu.sh/aaVgu/034b377972.png
http://www.dagen.se/nyheter/sebbe-staxx-den-enda-som-verkligen-hjalpt-mig-ar-jesus/
Han är med andra ord helt efterbliven.
Jag anser att Sebbe staxx är en riktig pajas men det ska bli kul att se.
Kommer även läsa hans biografi.
Det är intressant att se hur en skev person blev så skev som den är.
#38 Wannabe Hitler? Det här visar vilken låg nivå du ligger på i den här diskussionen. Berätta vad Åkesson har gemensamt med Hitler utan att använda dig utav konspirationsteorier. Ledsen, men du konfirmerar bara hur brutalt hjärnvättad du är.
Men du har mest troligen inte själv tänk i genom något av detta själv, du är sån standard svensk som läser något sen tar det för givet istället för att använda din hjärna och tänka själv.
Sebbe är tung. Byter pyjamasen mot skottsäkert. Byter rikssvenskan mot rinkebysvenska. Tung kille helt enkelt!
Nej, sätt en kula mellan ögonen på idioten och skicka räkningen på den till familjen. Jävla äcklig människa.
http://www.youtube.com/watch?v=mWqF4FqmXto
Jag menar, kolla på dumjäveln.
#71 Hellre att du försvinner är han. Så varför sätter du inte en kula i honom isåfall? Varför vill du att andra ska göra saker åt dig? Snacka om pinsam.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article12513703.ab
"Fram till 2006 använde Sverigedemokraterna en symbol lånad från den engelska nazistorganisationen National Front. En flammande flagga i en knuten näve med texten ”Sverigedemokraterna – för ett svenskt Sverige”.
Inför valet 2006 byttes logotypen ut till en blåsippa."
Dessutom gick han med i partiet 1995 då dom hade uppenbara rasistiska åsikter, eller det är väl ljug alltihop och aftonbladet är ingen källa men nordfront, exponerat och avpixlat fungerar bra lol.
http://www.svtplay.se/video/1838351/nyfiken-pa-partiledaren/avsnitt-6
För övrigt är det rätt korkat att länka till aftonbladet eller vilken tidning som helst med klar anti-SD-agenda och i samma paragraf göra narr utav folk som länkar till avpixlat/whatever.