Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Att skrämma folk på det här viset tycker jag inte är särskilt kul faktiskt. Älskar scarepranks vanligtvis, men det här är att gå för långt enligt mig. Man vet aldrig vad det är för människor man skrämmer livet ur på det här sättet och vilka eventuella konsekvenser det kan få.
#16 Eftersom att man är anonym på denna hemsidan så ser jag ingen större anledning till att ha en profilbild, dessutom så är jag nästan aldrig inloggad på denna groteskt dåliga sidan. Det kan hända att jag går in snabbt och kikar mig in.
#20 du har över 60 kommentarer senaste veckan. haha ska du komma och säga till folk att inte ha tråkig attityd när du påpekar att #14 är ful? behöver inte kommentera mer.
Långt över gränsen för vad som är OK, fann inget nöje. Man vet aldrig vad det är för typ av människa man skrämmer upp, kan sluta med allvarliga konsekvenser.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Hoppas någon skjuter honom till slut.
#3 Tror han har tagit en BBC i tvåan idag. Därför han är liten vresen
Side-note: Vitaly är ju med i Pain & Gain i några sekunder. Syns på gymmet gående nerför en trappa
garvade dock men seriöst det kan ju vara vem som helst som är där bakom...
Finns gränser.
#18 haha, "aldrig inne, kan hända att jag kikar in lite snabbt" så har du 5450 kommentarer
Varför ska du ha en såpass tråkig attityd för?
ONT: Ett av hans bättre prankz