Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WW3

Postat av heliumballong den 24 Februari 2013, 07:45
37 kommentarer · 426 träffar
hej fb.

Sitter och forskar runt om hur ostabilt det är runt om i världen (har gjort det ett tag nu, ca 3 år)

Jag personligen tror att ett Tredje Världskrig är igång precis nu.

Det är självklart mörklagt för att inte skapa masspanik runt om i hela världen men som ni ser också så är det motståndsrörelser som går emot sina regeringar överallt.

Median kallar dom för terrorister och aktivister.

Men det är motståndsrörelser som går emot regeringen och blir därför automatiskt "terrorister"

Jag ger tiden fram tills 2016. SENAST då så kommer alla på denna planeten se hur detta är sant och det kan då vara för sent.

Den största fienden i denna bilden är USA.

USA ligger bakom NÄSTAN ALLT som har med krig att göra i dagens läge.

USA gör en s.k "Falseflag attack" för att få en anledning till att gå in i länder som dom anklagar för dessa attacker.

MEDIAN LJUGER FÖR ER! MEDIAN ÄR DEN STÖRSTA OCH MEST PÅVERKANDE PÅ OSS MÄNNISKOR MED LÖGNER!

Jag säger inte detta för att ni ska rusta upp för Sverige eller något annat land.

Skit fullständigt i regeringen, skydda dina nära och kära.

Skratta hur mycket ni vill.. Skrattar bäst som skrattar sist.

Förlåt att jag inte orkar skriva en wall of text om hur jag tänker.

Det är alldeles för mycket information för att ens få plats i denna tråd då jag skriver på "frihand" just nu.

Jag säger då det.. 2016 senast.

WW3 är igång just as we speak.

http://www.expressen.se/nyhete r/domedagen-sequester-nara---m en-vad-ar-det /
USA är nere för räkning.
Förr eller senare så kommer dom att falla.
Men detta kan också vara en anledning till att dom går in och lägger sig i andra konflikter.
Deras ekonomi håller på att Krascha.
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..