1
87-åring misshandlad av ett ungdomsgäng!
Postat av Låst konto 272387 den 18 November 2012, 12:23
8 kommentarer · 192 träffar
Den 12 november såg den 87-årige kvinnan att ett gäng sparkade på liten hund som var fastbunden utanför en butik.
Hon sa åt dom att dom skulle sluta med det. Resultatet att hon föll till marken efter att ha fått en smäll på ansikten. Därefter så blev hon sparkad av ungdomarna över stora delar av hennes kropp.
Dessutom så hjälpte inga förbipasserande personer henne överhuvudtaget när hon låg ner på marken, hon lyckades ta sig hem helt på egen maskin.
"Kvinnan ska ha blivit liggande på marken en längre tid - utan att någon förbipasserande hjälpt henne.
-Hon bor i närheten, och lyckades ta sig hem.
Där blev hon liggande i flera dagar, med kraftiga blödningar från underlivet, tills hennes barnbarn kom på besök och tog kontakt med oss.
Hon har helt enkelt blivit så rädd att hon inte vågat kontakta polisen."
Källförteckning http://hd.se/helsingborg/2012/ 11/17/90-arig-kvinna-brutalt-n edsparkad /
Mina kommentar om händelsen:
Det är helt förjävligt över vad som hände med 87-årige damen
Jag skulle tycka att det var mer ok ifall om det var en mot en som bråkade med varandra med likadana förutsättningar givetvis.
Men det här tar priset.
För en gång skull tycker jag att dödsstraff ska införas i Sverige!
Men det jag blev så JÄVLA arg över var att ingen fitta till förbipasserande hade civilkurage nog att stoppa misshandeln. Tänk om det var deras far/morföräldrar som blev misshandlade ist för kvinnan?
Hade det varit lika kul då?
Nu ska jag iväg till gymmet och bara tänka på den händelsen under passet!
Hon sa åt dom att dom skulle sluta med det. Resultatet att hon föll till marken efter att ha fått en smäll på ansikten. Därefter så blev hon sparkad av ungdomarna över stora delar av hennes kropp.
Dessutom så hjälpte inga förbipasserande personer henne överhuvudtaget när hon låg ner på marken, hon lyckades ta sig hem helt på egen maskin.
"Kvinnan ska ha blivit liggande på marken en längre tid - utan att någon förbipasserande hjälpt henne.
-Hon bor i närheten, och lyckades ta sig hem.
Där blev hon liggande i flera dagar, med kraftiga blödningar från underlivet, tills hennes barnbarn kom på besök och tog kontakt med oss.
Hon har helt enkelt blivit så rädd att hon inte vågat kontakta polisen."
Källförteckning http://hd.se/helsingborg/2012/ 11/17/90-arig-kvinna-brutalt-n edsparkad /
Mina kommentar om händelsen:
Det är helt förjävligt över vad som hände med 87-årige damen
Jag skulle tycka att det var mer ok ifall om det var en mot en som bråkade med varandra med likadana förutsättningar givetvis.
Men det här tar priset.
För en gång skull tycker jag att dödsstraff ska införas i Sverige!
Men det jag blev så JÄVLA arg över var att ingen fitta till förbipasserande hade civilkurage nog att stoppa misshandeln. Tänk om det var deras far/morföräldrar som blev misshandlade ist för kvinnan?
Hade det varit lika kul då?
Nu ska jag iväg till gymmet och bara tänka på den händelsen under passet!