×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Debutsingel "Close" -VILLIAM

Postat av Willaton den 5 Juli 2021, 22:09
3 kommentarer · 483 träffar
VILLIAM heter jag, 22 år från Luleå Norrbotten. Nybliven artist som startade igång musiken ca 7år sen och äntligen fått släppa ut något eget i mitt namn. Släppte min debutsingel 'Close' 2/7 på alla plattformar via Believe/DigiNorth. Ta gärna en lyssning och lägg in i era listor om ni diggar den, tack o bock. =)

https://open.spotify.com/track/7CHlFj8czQs0KdtlrlJ8nF?si=f77523f7074241d3

Skriven av: Gustav Afsahi, VILLIAM och Rebecka Digervall.
Artwork: Felix "Den lycklige" Paulin
Foto: Martin Åhlin

Lite info om mig samt låten:

With a voice that oozes pop-perfection VILLIAM is entering the music-scene with his debut single “Close”.

Raised on 90’s hiphop and RnB VILLIAM has, during his 22 years in Luleå, Sweden, spent countless hours in studios experimenting with different sounds and styles, and has now found his own voice. Ready to let the world know.

“Close” is a shimmering runaway pop track with pulsating beats, heavy synths and VILLIAMs smooth rnb voice in the forefront. A lovesong about meeting that person who breaks down your guard and brings out the real you, which can be scary sometimes.

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..