Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Kylie (Kyle)

Postat av Kylie den 10 Juli 2014, 17:01
4 kommentarer · 541 träffar
Hej,
jag trodde aldrig att jag skulle återvända till denna sida men nu är jag här igen.
Jag är här för att jag behöver eran hjälp;
jag har sedan mitt avslut ifrån Counter-Strike 1.6 jobbat väldigt mycket med musik och spelat i diverse klubbar. Varje söndag som har tillfallit med dåligt väder har jag även funderat på att göra en comeback fast i CS:GO men tiden räcker tyvärr inte till för det och jag tror aldrig att jag skulle kunna komma ikapp alla duktiga spelare som finns nu.
Däremot skulle jag som sagt behöva eran hjälp nu. Jag deltar i en tävling som heter K-Music Festival Opening act Challenge. Vilket innebär att en hel del DJ's i sverige har tävlat om att få öppna denna festival före Nicky Romero, TJR, Dannic m.fl.
Jag ligger nu bland top5 och det sista momentet i tävlingen är att få så mycket likes som möjligt på den flyer som är tilldelad mig (Kyle).

Jag behöver alltså likes, och jag hoppas att det finns några ambitiösa cs själar som kan stödja mig i detta.

Det enda som behöver göras är alltså att gå in på denna länk och trycka på LIKE:

https://www.facebook.com/kmusicfest/photos/pcb.526422304123979/526421904124019/?type=1&permPage=1

Jag ligger för närvarande 2a och ligger efter med 50 likes ungefär. Hoppas att detta genererar i några :) Jag såg även att Rendevouz skulle komma tillbaka och vi får väl hoppas att 1.6 blir ett faktum igen. Då lovar jag att jag kommer ställa upp med ett avdankat gäng och försöka ta hem titeln igen för 4e gången.

Tack

/Kylie (kyle)
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..