Söker Hiphop/Rnb/Reaggie- låt Heat it up
Tjena gubbar, skojar inte har aldrig haft problem att hitta låtar men denna... Omöjlig, testat allt, googla, fråga vänner, har t.om försökt imitera låtens melodi och sjungit det lilla jag kanske kan av lyricsen in i Soundhound appen.
Iaf låten brukar alltid spelas på hiphop/rnb- golven. Ganska svängig låt. Lyricsen går nånting i stil med, Giiiiirl, heat it up, heat it up, det är typ refrengen, sen efter det börjar han sjunga riktigt snabbt typ, that girl is on fire bla bla bla heeaaat it up.
Den som lyckas hitta denna är kung, låten har några år på nacken, skulle nog säga att det är en klassiker, ganska säker att den är från 2000 talet dock. Återigen, ingen jag frågar har lyckats hitta den.
Väldigt låg crit chance, skulle satsa på ett par lacuni samt uppgradera dina gems till 80% critdmg iaf på dina vapen, byta ut legs mot ett par gold diggers med hög str, byt ringar o ammy så du får lite attackspeed o mer critchance
Ska man köpa lacuni med crit utan stats då eller? Det kostar väl några miljoner om man vill ha crit och typ 100+ str?
Är mina vapen ok? Haft dem sedan länge, kanske finns någon legendary många kör med som mh/oh?
Echoing fury i MH är typ prio, ett tips är att söka runt länge på AH innan du köper något så kan du hitta ett fynd
5 set IK är inte något att ha heller.
Även lacunis, men som #6 Säger kommer ett par bra lacunis kosta.