Hej
Jag lirade Amped till Xbox, det släpptes (14 Mars 2002), för länge sedan. Då hittade jag att man kan lägga in musik i xboxen och spela upp i Amped medan man åker snowboard. Då hittade jag en av morsans musik cd skivor och la in en låt. Det jag undrar nu är vad det var för låt?
Det jag vet är att det var någon spansk sångare. Sångaren "Enrique Iglesias" har ett liknande namn tycker jag fast minns inte sångarens namn.
I refrängen tror jag det var så sjöng sångaren såhär: "all I ever wanted was to love you (gay)", sen "and thats all I ever need (tror jag)".
Jag tyckte det lät som gay fast vet inte om det var det han sjöng. Det är en låt jag trodde var ganska känd förut eller så. Google sökningar har inte lett till att jag hittat låten och det får mig att tro att den kanske är för gammal.
Vet ni vilken låt det är?
Du gör säkert samma sak håller in högerklick när du köper eller nåt.
Vad spelar det för roll? Du lär ju knappast köpa så långsamt så att du måste ställa dig o hålla en angle i spawn för att motståndarna rushae dig och näru köper flyttas siktet? :7
Du rör väl dig oavsett när du köpt så då får du väl bara justera siktet
Hade jag tyckt att det inte spelar någon roll så hade jag i första hand inte lagt upp tråden :D