Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skiträdd!!!!!

Postat av Elmund den 23 Mars 2011, 23:00
21 kommentarer · 334 träffar
Tjenixxen fragbite! Idag/ikväll var jag med om det hemskaste ever! Jag var ute och gick med min hund Amadeus... Jag bor i en by typ en mil ifrån en stad så det var ganska tyst ute som det brukar ungefär... När jag hade passerat Ica som ligger otroligt nära mitt hus tänkte jag svänga upp på en avlägsen plats så byrackarn skulle få pissa;) jag gick runt en stor buske sen gick jag lite in i skogen Bräcke nått litet träd började Amadeus pissa... Några sekunder gick och plötsligt var det någon som tog strypgrepp på mig bakifrån. Jag gick förstås panik och släppte Amadeus och började streta i mot men det gick inte... Efter en stund vart allt svart. Jag vaknade upp och kände direkt att jag Hadde sovit nån timma eller så. Jag kollade runt omkring mig ingen människa syntes till men på golvet näst intill mina fötter låg Amadeus. När han såg att jag hade vaknat så vart han glad och började skälla. En bit längre bort i rummet fanns en dörr. Jag gick mot dörren och öppnade den sakta... När dören stod på glänt så kollade jag halverst ut. Jag såg skog och buskar jag gick ut igenom dörren och kollade mig omkring... Då märkte jag att jag var i en övergiven elstation som inte alls var långt ifrån mitt hus. Jag gick till mitt hus då var klockan runt tio... Nu är jag hemma men vad ska jag göra? Vilka var det? Vem lyfte mig och la mig i elstationen? Varför diskutera och kom gärna med bra förslag. Ps. Detta är ej en myt! Så jag vill inte ha några kommentarer om det. Kommer med edit om nått händer. Tacksam för svar...
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..