Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 Jag är inte så säker på det. Det fanns en liknande tråd för ett tag sedan. Förr kunde man byta användarnamn men de har tagit väck det av någon speciell anledning. Vet dock inte vilken, men jag ska försöka ta reda på det...
#10 Okej mister detektiv, genomsök alla möjligt funna källor med störst ansträngning för att få ut så mycket dyrbar och kraftfull information så möjligt.
Samot bytte mitt iallafall, var en kille som hette phaze fast inte hade varit inne på 398 dagar typ, så han bytte hans till Phaze- och mitt till phaze ;)
Gå in på #fragbite och privva samot så hjälper han dig.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Copyright © 1996-2005 LunarWorks AB
Gå in på #fragbite och privva samot så hjälper han dig.
BTW; #12 klockrent:P
Förövrigt vet jag inte hur man gör.
Sitter namligen i Thailand pa ett internet cafe och har finns inte de bokstaverna som du sager att jag "orkar vagra"
Tack for alla seriosa svar!