Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hej då Fragbite

Postat av kerteN den 16 September 2010, 18:54
93 kommentarer · 191 träffar
Hejsan alla mina kära 30slakare! Vill först och främst tacka alla noobs aka p12or för sin skabbhet... mina kära oldschoolers för er hängivenhet!
Moderatorerna... hoppas era datorer sprängs!

Fick en 150timmars ban här om dagen för att jag la upp ett youtube klipp med "soldiers homecoming surprise" och gissa vad som händer... 150h ban 5/10 varningstyrka av en noobmoderator som abusar sin makt... han måste ha varit 13max! senare när jag sitter och läser lite trådar så ser jag att http://www.fragbite.se/?thread ID=942438 ploppar upp.. nej men titta här ... samma länk och ingen diskussion.................... .............................. .......................... men vad händer med den?? ingenting... för noob p11admin har gått och lagt sig!
Överklagar ju dirr och frågar vad dom håller på med... fick ett svar att varningen står fast men endå gör dom ingenting åt Coop-pasta tråden.
Moderatorerna håller väldigt låg standard ... ni vet vilka ni är... menar ju inte alla moderatorer men det finns ju 80% noobs.

Så nu efter 7års hängivenhet säger jag godnatt och hejdå..

disk: vad tycker ni om dagens moderatorer?
Föregående tråd
Nästa tråd

93 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 93 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..