Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bannad utan anledning

Postat av Kidoo den 16 Augusti 2010, 23:07
11 kommentarer · 253 träffar
HEJ alla Fragbajtare!!

Den 13/8 hände något fruktansvärt! Jag fick en varning och blev bannad till den 18/8. Hade inte brytt mig så jättemycket om det inte var för att jag fyller 18 år imorgon (den 17/8) och då vill jag ha en så bra dag som möjligt, och alltså ha möjligheten att skriva en kommentar på Fragbite om jag känner för det! Notera att jag aldrig hade skapat denna tråden ifall det inte var för att jag tycker att jag blev bannad utan tillräckliga grunder.

Min kommentar var följande:

"hitta tbx

#9 man kanske inte orkar ladda ner den just nu eller så ska man sova som mig tex"

i tråden http://www.fragbite.se/?thread ID=932685&commentNr=10#comment 10

Självklart överklagade jag detta, och skrev följande redan samma dag som jag blev bannad:

"Hej! Jag kan konstatera att min kommentar inte var "onödig".

Först skrev jag att jag ville hitta tillbaka till tråden vilket faktiskt kan tyckas vara onödigt, visst. Men det var inte det enda jag skrev. Jag svarade även på en persons kommentar och skrev varför det kan ha varit så att en annan person bara skrev "hitta tbx" samtidigt som jag sa varför jag själv ville hitta tillbaka till tråden, och inte laddade ner filmen direkt.

För övrigt verkar det vara någon som är ute efter att få mig avstängd hela tiden, då jag har fått 5 varningar för småsaker senaste 2 månaderna.

Tack vare denna varningen kommer jag inte kunna använda Fragbite på min 18års-dag den 17e augusti. Så om ni fortfarande tycker att min kommentar var onödig så kan ni väl vara så snälla att ni kortar ner min bann så jag åtminstone kan njuta av Fragbite när jag fyller år. Tack på förhand, mvh Shortvalley"

Nu är det bara 1 timma och 45 minuter kvar tills jag kan börja njuta av mitt liv som myndig, men Fragbite kommer förstöra ALLT! :( okej, där skojade jag faktiskt.

Men vad säger ni? Dålig stil av poliserna att inte svara på min överklagan tycker jag. Det står att den väntar på att granskas..

Kidoo postar tråden åt mig bara, jag nickar Shortvalley :)

Ha en trevlig kväll!
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..