Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

12-åringar

Postat av TandborsteN den 25 Januari 2005, 19:01
741 kommentarer · 247 träffar
På den sista tiden har det varit många personer, både unga och äldre, som rent av skriver skit om de yngre (syftar på 12 åren). Jag vet att 12-åringar kan vara störande, men alla 12-åringar är inte störande och omogna, fatta!

Såfort man säger att man är 12-år här på fragbite så blir man stormad med mess att man är omogen. Innan man skickar mess att den suger så ska man lära känna honom först. Det är samma sak med t ex 16-åringar. Om 100 stycken beter sig omoget så börjar vi faktiskt inte skriva till varje 16-åring att de är omogna. Varför skickar de mess till en 12-åring att den suger? Jo, för att man _vet_ att den är omogen. Men så är det inte, som jag sa så ska man lära känna den först.

"Fragsen var som en 12-årings frag"

Har hört denna kommentar 1.000 gånger. Varför säga det? En 12-åring kan vara bättre på saker än en 16 eller 18-åring. Tro det eller ej.

Så, varför klagar ni alltid på 12-åringar innan ni lär känna de, sig mig det!

SawkAAh- (#63) skrev en väldigt bra text:

hmm, jag har inga probs, fast jag är då snart 14, om 2 veckor.. men ändå, har mest haft quotes om att jag fuskar för att jag är så liten, det har faktiskt varit en tråd om min gamla klan här, när vi mötte överklassen och lirate 13-2 mot dom, den ändå, många 12-åringar som är dryga, jag själv har lärt mig att vara så mogen som jag bara kan, iaf i say, lr offentligt, har väl hänt ngn gång att jag skrivit ngt dumt lr liknande, men iaf.. #46, detdära som #45 skrev är inte uppkäftigt, men det du skrev där var det, man måste lära sig att lära sig läsa vad som är uppkäftigt och vad som är en uppmaning.. har bara en sak till att säga, #48, om du inte gillar trådar, varför sitter du då och kommenterar i dessa trådar ??? :) gl in life..

*edit*

måste bara skriva dethära, läst igenom i stort sätt alla svar på denhära tråden, och de flesta skriver "alla 12-åringar är noobs" lr "men plz, alla under en viss ålder är omogna" osv., vilket dom inte själv har tänkt på, är att då dem som då skriver det, för det första, så drar de alla över en kant, för det andra så visar dom själv för alla andra 12-14 åringar som sitter här och kikar igenom, att det finns folk som är mer omogna än dom, genom omogna kommentarer, jag kan tåla att folk söker klanmedlemmar med åldersgräns, men att folk på ett forum sitter och säger att alla under 16 är omogna, måste dock ge #2 lite creds, som åtminstone tror att det finns 1%, dvs, 1 av varje 100 är mogna, när jag känner kanske ett 20-tal cs lirare under 15, som är så mycket mognare än folk som sitter och skriver omogna kommentarer när dom dör, som då t.ex som jag såg igår när jag lirade en 2on2 med en polare, och jag citerar:"ni är sma h0r0r som bara kan lotta sonder, ga och lek med leksaker lr ga och lagg er", jag visste då att inte bry mig om det, och min polare visste det också tydligen, för ingen av oss skrev tillbaka, jag bara skrattade för mig själv, för att det var så roligt att se hur folk kan uppträda sig anonymt, jag säger inte att alla inte ska få säga vad de tycker, men visst, så länge inte folk drar alla över en kant så bryr jag mig inte så mycket, ni får tycka vad ni vill om mig, jag bryr mig inte, men det jag tycker att folk borde tänka på är att man inte ska dra alla över en kant.. gl in life igen ;> (kan tillägga att jag har inte pipröst.. så ingen börjar whina på det heller, för jag kmr att få stark kritik för detta..)

741 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 741 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..