1
BANNAD! för inget
Postat av XighT den 30 Januari 2010, 14:14
13 kommentarer · 210 träffar
Tja , jag blev bannad från fragbite förra veckan men utan anledning. När jag skrivit till admins i MIRC säger de att det inte var min användare som fick IP-bannen utan någon annnan på samma ip-adress men saken är den att det bara är jag i hela huset som har fragbite inlogg men enligt admin skulle 11 personer på min ip-adress använda fragbite med olika inloggningar...Så vad ska jag göra blrv bannad över 2 år för inget. Ganska dålig stil av Fragbite tycker jag. Man ärver ju ip-adresser och jag verkar ha fått en som är bannad , lite risk, men har testat få ny men är fortfarande bannad.. Så vad ska jag göra vill ju inte vara bannad i över 2 år för något jag ej gjort!Kan inte ens komma in på Fragbites hemsida hemma utan att använda en massa skit men då kan jag ändå inte kommentera.
Jag undrar också om det finns något man kan göra för att slippa bli bannad eller hur man får bort ip-bannen.
Skulle inte vara fel om någon admin skulle kunna säga inloggningsnamnet som gjort min ip bannad och varför!!!!!
stavfel må så vara!
// XighT
Jag undrar också om det finns något man kan göra för att slippa bli bannad eller hur man får bort ip-bannen.
Skulle inte vara fel om någon admin skulle kunna säga inloggningsnamnet som gjort min ip bannad och varför!!!!!
stavfel må så vara!
// XighT
dåligt av fragbite?
51 personer har röstat