Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klistra trådar?

Postat av Badboyrune^ den 11 Januari 2005, 22:26
20 kommentarer · 228 träffar
Jag frågar mig fortfarande varför denna funktion finns på så gott som alla andra forum utom fragbite. Funktionen jag talar om är ju såklart klistrade trådar/FAQ. Tänk vad mycket tjat om hur bra ens dator pallar CS:S, hur många FPS-trådar osv vi hade sluppit om en sån här funktion hade funnits!

Med ett par klistrade trådar till varje forum hade man kunnat slippa så många skittrådar om dagen att det helt klart (enligt mig) hade varit värt ett försök!

För er som undrar så är jag ganska säker på att saken tagits upp tidigare, men det kan vara bra att friska upp minnet lite!

Sen stavar jag inte så pass dåligt att ni inte kan se vad som står, vilket är huvudsaken, så ni behöver inte klaga på min stavning. Även om det säkert förekommer slarvfel lite här och där!

EDIT:

För er som inte har koll på vad klistrade trådar är så är det trådar som alltid ligger längst upp i forumets lista och som man alltid bör läsa först innan man stället massa onödiga frågor. Dessa trådar innehåller svar på dom vanligaste frågorna och allmän information om sånt som kan tyckas vara viktigt inom ämnet!
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..