hej alla kära Fragbite andvändare, nu på morgonen har jag än en gång upptäckt att medelåldern måste ligga runt 14 här då den kära sÅJ_AS_ÅS|NIGG3RB4LL lät sina aggressioner gå ut över forumet.
Bara jag som tycker det är väldigt jobbigt när vissa omogna personer skapar ett nytt konto bara för att skriva massor av kaxiga och töntiga kommentarer för att sedan bli bannade? finns det ingen lösning på detta problem?
Jag har själv förslaget att man skulle kunna binda varje FB account till en mail adress och på så sätt få bort att folk skapar ett konto utan vidare problem och sedan kan ge sig ut i forumet. Om man också måste skapa en mailadress så kommer det kanske avskräcka en del personer.
Så, nu frågar jag er, användare på fragbite: Hur ska man lösa detta?
Hoppas FBadmins kollar denna tråd ifall det kommer upp ett bra förslag som kan få slut på detta. Skulle nog uppskattas av alla här.
P.S jag vet att det finns iaf en tidigare tråd om detta men ville endå skriva en ny för att det skulle komma på tal igen D.S
jag skicka dig ett pm och inväntar ett svar som förhoppningsvis kommer innehålla en nyckel till mitt gästpass.
aa
tja bbmm 2012-05-26 19:01
synd att jag iunte har ett.