1
Saknar Proffzetmedz/Skicka PM via bannad
Postat av Guanabana den 1 Oktober 2009, 19:29
11 kommentarer · 131 träffar
Nu har Proffzetmedz här på fragbite varit bannad ett ganska långt tag, och jag känner mig lite saknad av honom...
Jag menar alltid när man läste något i hans tråd fick man alltid ett gott skratt ( om man har humor) och det var alltid kul att läsa hans tråds kommentarer, eftersom jag gillar hans trådar!
Det är inte bara hans trådar som är roliga utan det han kommenterar också, jag tycker därför det är dags att ta bort hans ban!
Jag tittar ofta förbi, och såg att han var bannad till första november...
Så tycker hans bann ska bort!
Sen fick jag reda på att man inte kunde skicka privata meddelande vilket jag tycker var ganska konstigt!
Varför är det så?
När man är bannad från fragbite, borde man iafl kunna skicka brev/post till användare iafl någon skulle vilja något eller sådär!
Eller vad tycker ni?
Är ledsen för stavfel, fast jag är inte bra på svenska!
Jag håller på att ta privat lektioner i svenska!
( är 100% svensk)
Tack så mycket för att ni kan vara seriösa !
Eran vän
Martina
Jag menar alltid när man läste något i hans tråd fick man alltid ett gott skratt ( om man har humor) och det var alltid kul att läsa hans tråds kommentarer, eftersom jag gillar hans trådar!
Det är inte bara hans trådar som är roliga utan det han kommenterar också, jag tycker därför det är dags att ta bort hans ban!
Jag tittar ofta förbi, och såg att han var bannad till första november...
Så tycker hans bann ska bort!
Sen fick jag reda på att man inte kunde skicka privata meddelande vilket jag tycker var ganska konstigt!
Varför är det så?
När man är bannad från fragbite, borde man iafl kunna skicka brev/post till användare iafl någon skulle vilja något eller sådär!
Eller vad tycker ni?
Är ledsen för stavfel, fast jag är inte bra på svenska!
Jag håller på att ta privat lektioner i svenska!
( är 100% svensk)
Tack så mycket för att ni kan vara seriösa !
Eran vän
Martina
Ska man kunna skicka PM, när man är bannad?
19 personer har röstat