Fragbite poliser - Seriöst ? ? ?
Helt seriöst?
Jag satt och gav en kille lite råd & tips om hur vida han skulle bete sig och tänka etc. på sin uppkörning inför B-körkort. Tråden handlade om att TS (trådskaparen för er som inte visste) hade kuggat sin uppkörning, och ville skriva av sig samt dela med sig.
Varför måste ni tvunget ta bort trådar som faktiskt leder till både diskussion samt hjälp för grabben?
Sedan att ni låter trådar som handlar om cannabis vara kvar, och trådar som "Vad heter du på WoW?" en orginell jävla list-tråd där folk skriver t.ex. :
Foxy
Undead Mage
Al'Akir
Vad gör en sådan tråd för nytta? Den tråden ni (någon...) nyss tog bort, ledde till diskussion. Förstår inte riktigt hur ni resonerar när ni stänger trådar sådär.
Till er moderatorer, se till att göra en "storstädning" bland de nuvarande Fragbite poliserna, och se till att sätta in moget folk som faktiskt går efter reglerna, inte efter hur vida man själv tycker och tänker när det gäller trådar och kommentarer.
Diskussion: Hur tycker du att "FBPD" sköter sitt "jobb"?
Sen vill jag lägga till att denna tråden lär förmodligen tas bort direkt då någon Fragbite polis säkerligen tar denna tråd personligt och tar ner den direkt.
Det jag ville komma till är att detta är inget påhopp mot er, endast en tråd riktad emot moderatorerna som bör se över sitt utval utav Fragbite poliser.
Jag har inte brytit mot någon regel när jag skrev den här tråden, så jag ser att den inte bör tas bort.
Tack för mig.
Tänkte ställa pollen till rätta.
*1 ..sköter sitt jobb bra. Tar bort onödiga trådar och har kvar trådar som leder till vettig diskussion mm.
*2 ..sköter verkligen inte sitt jobb då dom tar bort trådar som är helt allvarliga, och leder till diskussion, samt hjälper många forumanvändare.
*3 ..behöver bytas ut, till några nya, vettiga människor som faktiskt följer reglerna för fragbites forum.
Ber om ursäkt för att den krånglade, skrev lite för långa svarsalternativ när jag skapade den.
anivia bettr imo
Anivia sjukt op och farmar grymt bra efter level 6, speciellt med blå <3
Finns så mkt bättre mid spelare än ocelote..
Jag hejjar på SK men alltså oce är inte så sjukt bra:)
Sen 5 så menar jag att hon inte är lika bra.. förr kunde noobs spela henne för hon va så op bara nu kan man behöva lite mer skill för henne
Uncle om du är fattig och vill se coolare ut. Dark Crystal om du har 975 rp som du bara vill spendera bort :P
Har inte en enda match som jag inte har +stats.
Kan man spela Akali bra går hon inte döda, allt handlar om timing.