Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Själv försvar.. Sjukt..

Postat av Redmike den 22 Augusti 2009, 02:40
14 kommentarer · 119 träffar
hej fragbite..

vill bara skriva av mig lite,

Det handlar om Polisen och Invandraren.

Dagen började med att jag tog på mig mina mina grå,vita militärbyxor,Svart T-shirt med Fascination text bakom och svarta skor. jag började gå en runda i stan tills jag kom fram till en buss station, jag såg en svart kille framför mig som kollade stelt på mig jag tänkte vad i hel..

glor han på? till slut kommer han fram till mig och puttar mig och ger mig ett slag i ansiktet och så försökte han slå mig mer men jag slog till honom och puttade bort honom, sen sparkade jag honom i Plexus sen böjde han sig så jag tog tag i hans skalle och började strypa honom med armen, tillslut började han slå på marken så jag släppte honom, sen gav jag honom ett spark, tillslut kom Polisen och tar mig och frågar vad som pågår här och sånt, jag säger att jag höll på försvara mig för han gick på mig utan anledning?..

den svarta killen sa att jag slog honom för att jag är "Rasist" wtf??, polisen trodde på honom och tog mig till förhöret..

Jag fick förhelvete betala 2500 kronor skadestånd både för Rasism och för hans jälva näsa som jag sparkade på.. asså jag undrar hur i fan kan dom kalla mig för rasist ?

bara för jag älskar sån kläd stil?

förlåt om jag stavar fel men är jävligt förbannad och var tvungen att skriva av mig lite

vet sär skrivning men jag orkar inte rätta något nu är as trött.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..