TJA! 8D
Damn, redan skola imorgon eller du har kanske redan börjat?:$
Själv så börjar man gymnasiet, jag ska gå Es Musik, ny klass d1rr:PpPPpPppp
Vad ska ni ha på er?, vilken klass börjar du/vilken linje ska du gå?:`P
Vet att det redan finns 1000 trådar men vafaen vem bryr sig;o
btw. Vad kan jag göra för att impa och mecka mycket friendzZz:P? Ska jag ta initiativet att snacka med någon?
Bjuder på stavfel osv.
/COURAGE! 8D
Börjar på måndag 10.00
Vad är det som är "lol", vad är det för fel att ta åt sig kunskap, och lära sig nya saker och ting? Det är väl snarare du som är "lol".
Knack knack är det här min klass??????
#0 Nej ta inga som helst initsiativ med omvärlden i skolan. Visst kan du snacka med dom i din klass och dom på samma linje, men fan låt dom andra normala människorna va. Se till att hålla dina EMO Polare på 1 sida och beblande er helst inte med resten av skolan.
Annars vare väl inte så mycket mer. Lycka till, och en sak skaru ha klart för dej, att på gymn är de rätt lätt att sätta på en lärare, de fixade jag under mitt andra år på gymn, e rätt stolt :) 2 Barn hade hon också, så det blev ju en dubbel för mej "My first sex teacher" och en hederlig "MILF"
jag pratade bara med en från min förra skola resten var tysta och stog och kolla ner i golvet..
Du kan ju gärna berätta varför jag skulle sitta och ljuga över mina "betyg"..
Och därför går jag IV, för att jag inte fick betyg i Svenska och matte.
Är du glad nu?
Schema: http://www.novasoftware.se/web viewer/(S(f1025v45tu4fro55lpkn 1s55))/design1.aspx?schoolid=2 1900&code=64878
Rätt okej :)
Men jag var aldrig i 9an på hela vårterminen, så kanske inte är så konstigt?
det är ju då det är roligast i skolan
betedde sig som 10 år lixXxom ;>3333333333333333
Svårt o stava dnx eller? xD
Verkar som du stava fel där uppe lololol
#146 Inte precis, man har fått gå och tvingat sig till skolan i 10jävla år så där fick jag nog. fanns inget tråkigare, skulle seriöst gått på dansskolan hellre.
Och nu när man praktiserar mer än hälften så är det klart man går det helvetet igen..
i min klass blev alla dampiga på våren eftersom det var sista tiden vi gick där.
ne skoja!!!
:D:D:D:D::P:P:P:P:P:P:P:D:D:: D:P:P:P:DP:P:D:PD:P:DP:P:P:P:P :D:D:PD:P:P:P:DP:DP:P:D:PD:
DET É FEEEEEEEEEEEEZZZZZZT
gtfo.