Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

IP Banning?

Postat av andeenn den 13 Augusti 2009, 09:08
23 kommentarer · 303 träffar
Efter ha läst tråden "Fyfan Fragbite!". Så kom jag och tänka på, hur man ska få bort alla omogna individer på detta forum. Att en kommentar blir censurerad räcker tydligen inte! För budskapet hinner nå många läsare innan det försvinner!

Jag skulle föreslå, någon sorts IP-banning! Då man blir bannad och kommer ej in på sidan.

Men är detta ett alternativ? Hur skulle sidan förändras! Jo färre kom in på hemsidan(p.g.a banningen). Vilket leder till att folk inte "ser"/"noterar" reklamen på hemsidan. Vilket är synd. För nu för tiden handla allt om affärer hit och ditt. Rent ut sagt PENGAR.

Jag skulle vilja se lite mer omsorg på fragbite.

Nu anländer Vi till diskussionen.

Hur ska vi tackla alla otrevligheter här? Några förslag?

MODS:

Denna tråd kan ej bli borttagen. Jag bryter inte på era 28§. Detta är en vettig diskussion som kan leda till många idéer hur Vi ska ta oss till. Jag skriver detta med största förakt detta är ett seriöst projekt för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..