Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tillsammans är vi starka!!

Postat av jonas18z den 29 December 2004, 00:32
60 kommentarer · 75 träffar
Hej mina vänner! ville först passa på och tackar er för ert stöd i denna viktiga fråga. Nu har jag och några polare slaigt ihop våra kloka hjärnor ihop och stämmer fragbite tillsammans!!!! farsan kommer att stå för hela kalaset :) Nu har jag något stort på gång det är nämligen så att jag misstänker att fragbite inte betalar licens på alla program. Jag och några till kollegor sitter och genomsöker hela servern efter olagligheter.Jag kommer ge Fragbite en ärlig chans att ta ner alla olicenserade logor och ikoner. Har inte detta skett inom en vecka är nog tex. Adobe och Macromedia och ev. Microsoft vidta åtgärder - snarast. Och sådana diskuterar man inte med utan dom kommer stänga ner denna sida direkt. Hoppas på ert stöd i denna kamp! /jonas danielsson, student i linköping (nu har jag hoppat på en juridikkurs också)
Föregående tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..