Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Antalet tjejer på fragbite - Poll

Postat av Flippendo den 3 Juni 2009, 14:39
106 kommentarer · 149 träffar
Hejsan, mitt namn är Patrik och jag skulle vilja veta hur många tjejer det finns här på fragbite. Så skulle ni kunna vara snälla att svara seriöst på min poll.

EDIT 1

Det har redan gått 4 minuter ungefär och jag har fått in över 20 svar. Det verkar som om det är en hel del tjejer på fragbite ändå. Jag har förväntat mig att det skulle vara 1/10 tjejer.. Tack för seriösa pollsvar.

EDIT 2

Jag märker att det var väldigt många som tog detta som ett skämt. Jag vill veta om det är många tjejer här på fragbite av en anledning! Det är att man kanske ska ta och anpassa trådarna lite. Inte bara skriva om massa killsaker som tillexempel vem som klarar av att dricka flest öl eller skriva om moppar!

EDIT 3

Detta är min sista edit. Jag orkar bara inte höra alla korkade svar om hur onödig denna tråd var och hur jag tror att fragbite kan vara seriös eller inte. Vill i alla fall tacka alla som har varit seriösa och svarat ärligt. Nu ska jag hålla mig undan från fragbite då jag nu förstår hur mycket omoget folk det finns här..

EDIT 4

Kan inte alla sluta kommentera. Allting ni skriver är klagomål eller skämt som "Jag valde tjej men jag är kille" Hur kul ha ni ? Det börjar bli väldigt överdrivet nu. Då allting startade med att jag ville ha en seriös poll. Så slutar det så här? Det går mig verkligen på nerverna.

EDIT 5

http://fragbite.se/?threadID=7 69705

Vad är det där för stil? här ser ni bara hur taskiga folk är på fragbite! Tycker ni inte detta är fel!? DET TYCKER JAG. Att skämta om något seriöst är fan inte roligt, jag är så förbannad på hur folk håller på här. Jag försöker seriöst göra detta forum mer tjejvänligt så dom kan ha roliga när dom spelar och sen så kanske deras kompisar vill vara med och spela!

Vore det inte roligare med fler tjejer till fargbite?!

Tjej eller kille?

1014 personer har röstat
Föregående tråd

106 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar