1
FB;s sämsta Mod - ANDREWH!
Postat av Låst konto 171624 den 25 Maj 2009, 02:06
111 kommentarer · 248 träffar
Tjena alla! Den här tråden är riktad till ett nötskal!
Bara jag som stör mig otroligt mycket på Andrewhs stora käft och hans enorma inkompetens i sitt arbete! Han blundar totalt till vissa såsom Lurphan som sprider sitt eviga virus och Fick en snilleblixt!
Han är aggressiv och beter sig omoget! Blev själv kallad för idiot av honom för 5 min sen!
Han blundar för absolut alla punkter som pekar för att FeS ska bannas förutom §19 som enligt han inte finns längre!
Citat by Andrewh
du är en idiot.
* andrewh (~andreas.l@c-d229e055.155-1-6 4736c10.cust.bredbandsbolaget. se) has left #fragbite
__
§19 Gills inte längre enligt Andrewh!
_
Man får kalla folk för idioter på fb! Bara man använder plural och inte syftar mot någon! Enligt Andrewh!
_
Fick en Snilleblixt gör inget fel enligt Andrewh!
_
"problemet" med snilleblixt är att hans trådar skapar diskussion, samtidigt som han upprör många användare"
Så om man kan kalla folk för judesvin bara det har en diskussion eller?
_
Andrewh bannar inte Old Schools, det har han själv sagt!
_
Vill du ha mer klockrena citat av fragbites dummaste mod? Skicka pm!
Bara jag som stör mig otroligt mycket på Andrewhs stora käft och hans enorma inkompetens i sitt arbete! Han blundar totalt till vissa såsom Lurphan som sprider sitt eviga virus och Fick en snilleblixt!
Han är aggressiv och beter sig omoget! Blev själv kallad för idiot av honom för 5 min sen!
Han blundar för absolut alla punkter som pekar för att FeS ska bannas förutom §19 som enligt han inte finns längre!
Citat by Andrewh
du är en idiot.
* andrewh (~andreas.l@c-d229e055.155-1-6 4736c10.cust.bredbandsbolaget. se) has left #fragbite
__
§19 Gills inte längre enligt Andrewh!
_
Man får kalla folk för idioter på fb! Bara man använder plural och inte syftar mot någon! Enligt Andrewh!
_
Fick en Snilleblixt gör inget fel enligt Andrewh!
_
"problemet" med snilleblixt är att hans trådar skapar diskussion, samtidigt som han upprör många användare"
Så om man kan kalla folk för judesvin bara det har en diskussion eller?
_
Andrewh bannar inte Old Schools, det har han själv sagt!
_
Vill du ha mer klockrena citat av fragbites dummaste mod? Skicka pm!
Andrew?
69 personer har röstat