1
ny idé till fb :)
Postat av Noname1234 den 21 December 2004, 18:44
43 kommentarer · 27 träffar
jag ser hela tiden att om en snubbe gör en tråd och säger bara seriösa svar så är alltid minst 25% som särläser och skiter i det och ÄNDÅ skriver omogna kommentarer. nu tycker jag att, vi säger att "erik" gör en tråd om blommor och sen kommer en person som tycekr att den tråden inte har något med fb att göra även om det är i kategorin överigt, och kanske skriver typ "detta är ett CS forum!" lr "orka blommor...". då har dom INGET att göra med tråden och då kan det vara så att det lbir typ bråk som att han var #1 och så kommer #2 och säger "mogen kommentar #1" och sen kanske en annan säger lika så och så komemr dom til lett helt annat ämne och stackars erik får inget svar om sin fråga om blommorna. då tycker jag att #1 som hade den helt onödiga kommentaren får antingen en varning smo är ban på 50 H lr uppåt lr om han skriver nått redigt idiotiskt så ge en IP-block! för hela tiden folk som vill ha så lång ban som möjligt sen gör nya accounts hela tiden! sivn jobbigt! och det är så tråkigt om vi säger att en snubbe svarar med en onödig kommentar i erik blom-tråd och bara får den cencurerad lr får en liten ban. sen efter hans lilla ban gått ut så komemr han säkert förstöra en annan tråd lr nått sånt. och mitt förslag är att ni ska inte bara fixxa account bans, utan IP-bans! och ni borde höja ban-tiderna till mkt längre så dom lär sej något av sitt straff. som om en onödig 14is får 62 H ban så bryr han nog sej inte så mkt för det är ju inte mkt. men om han däremot ahde fått kanske 1000H ban så hade nog varit försiktigare i sina framtida kommentarer. om en sån 14is som spammar sönder trådarna typ 40 kommentarer för att få hög bantid så borde dom få IPban lr om dom typ gör onödiga trådar som en unge gjorde nyss så borde han/hon/transan få stor ip-ban om det går. kommentera vad ni tycker ( OBS, vet redan nu att dom som kommer absolut INTE gilal detta ärpga dom är sånna noobs som spammar ) ( vg- svenska så no whine )