Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite Hjälper mig always, all the way

Postat av -Paris HeatoN- den 29 Mars 2009, 01:02
21 kommentarer · 180 träffar
Hej. Alltid när jag haft nåt problem angående vad som helst har fragbite alltid hjälpt mig i slutändan. Bortsett från alla omogna kommentarer som de alltid kommer krylla av finns ändå ni seriösa folket.

Jag vill bara ägna den här tråden till att tacka alla ni som hjälper andra människor med deras problem även om dom kan vara banala för er själva.

Ni andra som alltid är omogna med era kommentarer och ändå gör ni trådar sen som Fb vi seriösa ska svara på tycker jag ni kan ändra inställning lite.

Samt känner du dig nöjd med hjälpen du får på FB?

Det är väldigt få gånger jag inte fått hjälp och då är de för hjälpen jag söker är ganska svår att besvara men folk försöker ändå med att ta sin tid o söka o använda sina kunskaper.

Vi måste ta hjälp utav varandra o utnyttja att vi är olika med olika erfarenheter och kan nånting som nån annan inte kan.

Thats all

/Paris H.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..