Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur kan vi förbättra fragbite? [POLL]

Postat av orly? den 10 Mars 2009, 19:11
13 kommentarer · 93 träffar
Tjenare!

Jag har funderat lite på hur man kan förbättra forumet. Några förslag:

1. Man ska kunna filtrera bort olika kategorier i "senaste aktiva trådar" spalten. Om man tex inte alls är intresserad utav wow, varför ska då trådar som man aldrig klickar sig in på och aldrig läser vara där?

Det blir helt enkelt lättare att ha mer koll på de kategorierna som man vill. Jag tror även att det är större chans att användare lägger sin tråd i rätt kategori.

-

2. Ett + / - system på kommentarerna som tex utube har. Så att man kan se vilka kommentarer användarna tycker är bra/roliga/givande etc, och även se vilka som folket tycker är mindre bra.

På det här viset så kan vi slippa "#3 word" och "#3 har det" kommentarerna. Observera att trådskaparen ska kunna stänga av den här funktionen i sin tråd om han/hon vill.

-

3. När man gör en poll så ska det vara möjligt att göra en "stängd" poll. En poll där man inte kan se statistiken utan helt enkelt bara röstar utan vetskap om vad andra har röstat. Det ska också vara möjligt att göra pollen öppen efter ett x antal röster och även avsluta röstningen efter det att ett x antal röster har blivit lagda.

-

Jag är inte inblandad i fragbites "ledningscentral" men jag hoppas att samot och flpee överväger att integrera ett eller flera utav de ovanstående förslagen i forumet.

Jag vill även påpeka att jag inte tar kudos för förslag nummer 1, jag läste det någonstans så all creds går till killen som postade förslaget först.

Vilket förslag vill du ska genomföras?

55 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..