hejhopp
jag tycker fragbite ska starta ett "politiskt insatt parti", Fragbitepartiet....
hur många hänger här? Det lär väl gå upp en bit i trappan iaf. inte så fragbitepartiet kommer in men...men jag menar det lär va större intresse för Fragbitepartiet än tex Piratpartiet och dom har ju gått ganskalångt ....eller....iaf....nått steg.
Flashback lär ju haka och typ halva playahead + våra nykomlingar från Lunarstorm. Lär bli en DEL iaf....kom nyss på att alla dessa communyties bara har -18 folk men......IAF Fragbitepartiet kom igen! Vinnarkonceptet!
Bjuder på yrskriften då jag har 0 o göra i skolan.
TY gg regeringen.
ska man ta bort tråden då folk tar den för seriös eller?:O .DdDdDdD:D:DDDDddDDDD
Fick en Snilleblixt som statsminister
Rebar som utrikesminister
Ehm, varför skulle det vara det?
"Flashback lär ju haka"
Haha. Nej.
Ont: Nej det är ingen bra idé tycker jag.
Haha, märker att du inte använder flashback.
lättare isf att försöka få idioterna på fragbite (no offence, men vi vet alla att vi är helt körda) att rösta på "flashback"partiet.
vi kör som #3 säger
:EGD #9
#till er alla neggon. flashback har snart insett att we all need love.
"för många punkt mannen" varför ens kommentera? jag tror inte nån bryr sig om att du tycker att det är många punkter tbh........................... .............................. .............................. ............
Och du är en av dem
-.-' Det lär aldrig funka.
Är du allvarlig förresten?
#39 ja jag är tokseriös...har du inte läst tråden noga?.................punkter
Då ser ju till och med piratpartiet ut som ett seriöst parti för fan och dom är ju dom största lolzen inom politik Sverige sedan bert karlssons parti.
-.-
fixa invandringen, utvisa äckliga bråkmakare, säna huspriserna ha statliga företag som bygger enkla billiga bra bilar, råvaror och mat, enkla mindre sjukhus spridda över landet ist för gigantiska komplex... blir perfa
snilleblixt kan bli kulturminister
Jag förstår inte vart du vill komma med hela? Då dom flesta som hänger här inte har rösträtt förens om ungefär 6 år så kan man ju säga att det handlar om en långsiktig satsning. Nej det var nog inte den smartaste idén i ditt liv. Tänk först, handla sen lyder ett bra ordspråk man brukar använda sig utav.
fildelning är lagligt helt klart
och #60 jag har svarat ditt jävla fuckbrain "Jag har absolut ingen aning" åh sånna som er som man trampar på irl eller jag menar AFK HEUHEUHEUHE
#65 Tycker bara han ser ut som en geek själv.
#39 ja jag är tokseriös...har du inte läst tråden noga?.................punkter
".....IAF Fragbitepartiet kom igen! Vinnarkonceptet!
Bjuder på yrskriften då jag har 0 o göra i skolan"
Jag vet inte hur seriöst folk tar det men \ _ /
#67 Oooonej