Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsamt polarens brud

Postat av trosset den 26 December 2008, 14:21
20 kommentarer · 248 träffar
Hej alla på fragbite, nu är det så här jag var med om en sjukt pinsam sak igår.

Jag och min bästa kompis skulle lana hemma hos han, vi är båda 15 år gamla och han har en brud som oftast brukar vara med på lanen och bara titta på.

Eftersom hans pappa var i en annan stad med släkt cirka 1 vecka så skulle vi lana åtminstone 5 dagar (med sömn).

Det var 2 dagar kvar innan hans pappa skulle komma hem och vi satt och nötte en film vid 21:00. Eftersom jag inte vill säga några namn så får vi kalla

min kompis för lukas, iaf. Han bestämde sig för att köpa lite chips på macken en bit bort. Jag som redan köpt en massa stannade kvar med hans tjej.

Bruden som vi kan kalla för Jenny är sinnes snygg, lätt överklass för både mig och min kompis. Jag hade som "känt" att hon tittat mycket på mig under lanet

och jag tar väll ärligt varje tillfälle jag får en snabbtitt på henne. När han hade varit borta i 5 minuter började hon som kittla mig :S

jag kittlade henne som tillbaks men medger att jag var lite stygg.

Kåt som jag blev gick jag iväg för att gå till deras toalett, hade nämnligen

världens throbber så ville ju inte stocka henne. Jag kunde inte sluta tänka på henne och bestämde mig för att låsa och ta tag i det hela själv,

eftersom jag var hos en polare kändes det jävligt konstigt. Så för att få slut på det satt jag och höll i hans morsas trosor :S. Måste säga att jag

aldrig gjort något sånt här sjukt, när jag inte var långt ifrån mål så att säga kom polaren och hans tjej in i själva akten. Jag visste då fan

inte ett skit vad jag skulle göra så jag slängde ner trosorna och fan slet på mig björnborg kalsongerna. Hon skrattade men lukas såg mest störd ut :S.

Jag sprang hem utan skor och har datorn kvar därborta. Jag skämdes så sinnessjukt mycket och funderar på att ta livet av mig eller flytta till någon annan ort.

På kvällen ringde min kompis och skrattade mest, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga och så. Tydligen så var inte det hans morsas trosa heller

utan det var hans 11 åriga syster.

Min polare verkar inte ha brytt sig ALDELES för mycket men vafan hur ska alla mina andra kompisar se på detta och

kommer mina föräldrar få reda på detta?

.

Gjorde jag rätt att gå in på toaletten?

53 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..