Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Detta forum är tragiskt!

Postat av mar_tiin den 6 December 2008, 22:53
22 kommentarer · 231 träffar
Jag lämnade fagbite för cirka 1-2 år sen, kikade förbi nu för att titta efter eventuella ändringar eller någon mognad.
Jag blev inte överaskad av att möta samma gamla idioter och omogna småbarn på detta nerskitna forum.
Denna tråd är grymt onödig, men jag vill bara bidra till att skita ner forumet ännu mer eftersom det inte finns något hopp i forumet. Jag har inget emot sidan, men dess användare blir dummare och dummare efter varje år som går. Sluta nörda på fagbite och sköt skolan så slipper de stackars(bögiga) moderatorerna inkompetenta och nojjiga inlägg från detta bögsamhälle även kallat Fagbite.

Observera att jag inte kommer läsa era inlägg eftersom jag strax efter att jag tryckt på Spara så avlägsnar jag mig från detta helvetesfördömda ställe. Så nu kan ni skriva att jag är bög eller helt cp men jag kommer inte vara närvarande!

Tack och hej igen era jävla fittor

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..