Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Gammal Tråd"-Funktion?

Postat av VakuM den 6 November 2004, 20:56
10 kommentarer · 146 träffar
När jag ändå är inne på att skapa/ på peka regler och tillgångar på FB så kan jag ta en till sak som ligger längst och kyligast ifrån mitt hjärta här på FB (Motsats till varmt om hjärtat) är att När man gör en tråd eller skriver ett inlägg kan man inte radera det sedan. det skulle vara enkelt att ifall tex jag gör en tråd där jag ex. undrar vilken färg siktet orginalt har på cs så får jag 2 svar som det typ står så här.. ÖHH J*kla Newb! Jefla 12 åring! sen får jag ett där en snäll liten kille som heter "Den_Lilla_Ängeln" Skriver: Siktet i cs är vanligt vis grönt.

När jag får detta svar blir jag nöjd och slutar kolla i mitt forum. hellt plöstligt så ifrån 3 inlägg till 22 där 10 pers skriver att det är grön och dom resterande skriver att jag är en nooo00b.

va skönt det skulle vara ifall man kunde ta bort sin tråd efter att "Den_Lilla_Ängeln" Skrivigt sitt svar och slippa alla onödiga kommentarer.

sen ifall du har skrivigt ett inlägg på ex. en tråd med frågan om vilken färg på äpplet som är godast och du skriver : rötet och brunt, och kommer på att det det var väll jäkla onödigt att skriva och du vill sedan ta bort den, visst man kan byta det man har skrivigt till något annat.. men ifall man inte vet? så har man där ett onödigt inlägg och en varning på G!

––––––––––––––– –––––––––––––––––––––––––––––– ––––––-

ETT RIKTIGT EXEMPEL!

Jag skrev en tråd om där jag undrade vilka spel det fanns till ps1 där man kunde använda DANCE MATE (dans matta på svenska utan direkt översättning) och fick inte 1 enda svar. jag blev riktigt förbannad och skrev en ny nu med Topic: HEATON FUSKAR!! skrev samma sak igen och lade ut den på fragbite.. 2 sec senare kom jag på omg.. vad har jag gjort.. och ville ta bort den.. men det gick inte.. vips en varning och arga admins.

––––––––––––– –––––––––––––––––––––––––––––– ––––––––-

Ni kanske tycker BAH! en varning mer eller mindre..

men ifall ni tycker så så sk'ter jag i er fullständigt.. detta är min åsikt och ni behöver inte tracka ner den så fort ni hittar en chans.

// Håll Höjd!

EDIT: Ni kanske skriver att jag ska läsa reglerna.. men man gör bort sig eller hur? ingen är perfekt.. perfekt vilket ord ingenting kan bli perfekt bara jätte bra..
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..