Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Byta nick"-funktion?

Postat av VakuM den 6 November 2004, 04:53
72 kommentarer · 153 träffar
Min förra användare (VakuM) har profilen skapad 2003-09-04 dvs.. år 2006 blir VakuM Old school

Men jag bytte nick (till mitt IRL nick) som då är skapad 2004-07-08 dvs.. jag blir inte old school för ens år 2009

Det är en utav anledningarna till att jag tycker att Fragbite borde ha en "Namn bytar" Funktion.

jag menar.. nu när folk byter nick.. så gör dom en helt ny Användare.. och borde inte det slöa ner servern ganska friskt än att folk skriver om sina nick?

det kanske finns nackdelar med detta.. men det kanske skulle finnas en namn bytar gräns.. Åsikter??

Btw: Nu frågar jag någon admin ifall du/ni kan föra över mina gammla uppgifter till min nya. ? Jag antar att ni inte kan eller vill för då vill alla.. men jag kan betala en peng ^^

Jag är helt seriös med detta..!

EDIT: Nu har den underbara huvudadmin samot sagt att han skall fixa mina problem.. men håll gjärna denna tråd uppe för att jag tycker att det är en viktig fråga.

nu ska jag ta och spela elma ^^

// Håll Höjd!! ... JIPPPIE!
Föregående tråd
Nästa tråd

72 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 72 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..