1
Dryga FB-poliseR ?
Postat av Emma Zed den 24 Augusti 2008, 18:40
93 kommentarer · 190 träffar
Hejjsan! Tycker vissa här på FB anmäler trådar för så konstiga saker, jag har haft flera trådar som blivit amäld för "ingen diskussion" och fått bann på några timmar, ganska irriterande -.-!
Men de som är mest irriterande är ju att dom ger mej bann FAST de finns diskussion.., sen när man försöker "överklaga" i rutan där man kan skriva in ett par ord så bryr dom sej inte, har fått bann flera gånger för att någon bara tyckt de varit roligt att anmäla, o FB-poliserna ger bann ändå!
Nån mer än jag som tycker alla "poliser" här på FB borde skärpa sej?
Och titta, ge inte bann för denna tråd för denna har en diskussion-->
DISKUTERA: Nån som blivit bannad från FB ett par timmar fast dom själv tycker att dom gjort rätt, skriv sånnafall vad osv ?
Tyckr faktiskt alla poliser borde se denna tråd o skärpa sej littegrann så vi alla kan få de trevligare här på FB! (:
/ SpiikeN^ aka WhinarN
Men de som är mest irriterande är ju att dom ger mej bann FAST de finns diskussion.., sen när man försöker "överklaga" i rutan där man kan skriva in ett par ord så bryr dom sej inte, har fått bann flera gånger för att någon bara tyckt de varit roligt att anmäla, o FB-poliserna ger bann ändå!
Nån mer än jag som tycker alla "poliser" här på FB borde skärpa sej?
Och titta, ge inte bann för denna tråd för denna har en diskussion-->
DISKUTERA: Nån som blivit bannad från FB ett par timmar fast dom själv tycker att dom gjort rätt, skriv sånnafall vad osv ?
Tyckr faktiskt alla poliser borde se denna tråd o skärpa sej littegrann så vi alla kan få de trevligare här på FB! (:
/ SpiikeN^ aka WhinarN