Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Sanningen Bakom Piks Avhopp

Postat av aldenhov den 30 Juli 2008, 23:49
60 kommentarer · 203 träffar
Som ni kanske märkt lämnade Fragbites bästa skribent Pik sidan för en tid sedan. Fragbite gjorde sitt bästa för att tysta ner det hela och nämnde inte ens avhoppet. Vi som visste förstod att nåt allvarligt måste ha hänt. Jag tog kontakt med pik som efter ett tag vågade berätta för mig.
Nu, en månad senare kan jag gå ut och berätta vad som verkligen hände.

Det hela började med att pik av misstag kom över en lista på alla fragbites inkomstkällor. På listan fanns nämnt en massa sponsorer utöver dom ni ser på sidan. Ett flertal kinesiska företag med barnarbetare.
Men det värsta av allt var att fragbite under flera år sålt medlemmarnas email adresser till spammare och tjänat grova pengar. Pengar som flpee och samot tagit själv utan att dom andra skribenterna vetat något.
När pik tog kontakt med samot blev han genast sparkad från fragbite. Han lever idag under ständiga hot och har tvingats flytta och skaffa hemlig identitet.

Tycker ni det är rätt att samot tjänar pengar på att era mailboxar fylls med skit? Det är dags att göra nåt åt saken nu. Ställ samot till svars!

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..