Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbites mest älskade/hatade

Postat av Axulls den 29 Juni 2008, 17:46
64 kommentarer · 69 träffar
Hej fragbite! Då jag är relativt ny på det här forumet så är jag ganska intresserad av vilka NI tycker är fragbites mest älskade respektive hatade personer:)

Det jag vill att ni ska göra är att skriva

Mest älskade: "person" och en kommentar varför du gillar den personen såpass mycket. (Kan vara intressanta/roliga/dröpliga trådar , kommentarer etc etc)

Mest hatade: "person" och en kommentar varför du inte gillar den här personen. (Korkade/onödiga kommentarer, otrevligt beteénde.) Möjligheterna är oändliga. :)

För att kickstarta den här tråden hade jag tänkt skriva mina 2 "favoriter"

Mest älskade: SnoW- jag gillar SnoW- skarpt av den anledningen att han ger en många fina skratt med sin någon extrema och dryga personlighet. Man kan säga en del hatkärlek där:)

Mest hatade: POCKETESS1, Han kommer med massa onödiga trådar som inte har något direkt poäng och ser inget underhållande i dem heller.

PS: När jag har fått 1000 inlägg kommer jag göra en sammanställning av allas svar och vi kan kora fragbites mest älskade/hatade!
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..