Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite=sämst

Postat av deston den 11 Juni 2008, 22:07
82 kommentarer · 42 träffar
HAHA har alldrig varit med om en sådan omogen sida som fragbite. P12 som sitter och skriver massor av onödiga kommentarer i varje tråd och det finns till och med äldre personer som är hur omogna som helst.

Finns överhuvudtaget inte en enda tråd där det inte står något onödigt eller omoget. Och jag är så jävla besviken på dom som gjorde fragbite, dåliga regler och allt möjligt fy fan. Fy skäms för fragbite vf låter ni inte bara p12orna styra upp fragbite när det ändå finns så många. Alltså snälla fixa nya regler, banna folk i över 1 månad som har dåligt uppförande. Fragbite har ju sjunkit längre än vad det borde ha gjort.

Btw möter sverige spanien på söndag?

Jag kanske överdrev lite där men jag har sagt min åsikt, och sedan så vet jag att det finns väldigt mogna personer här som är till god nytta, men jag tycker det är dåligt att man inte får fettare varningar om man har dåligt uppförande om man t.ex. skriver något omoget eller helt och håller skriver något som inte ens hör till ämnet till tråden. Sånt händer när jag skriver mina trådar ibland. Och visst fan blir man förbannad då.
Föregående tråd
Nästa tråd

82 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 82 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..