Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trött på "sök i forumet"

Postat av Gss den 9 Oktober 2004, 00:23
51 kommentarer · 68 träffar
Hejsan alla kära fragbitare :P. jag börjar bli grymt trött på alla dessa omogna killar/tjejer som skriver SÖK I FORUMET, GOOGLE ÄR DIN VÄN osv. om någon har ett problem så får man väl anta att han/hon har sökt i forumet och på google och andra sajter för att finna sitt problem. MEN om denna person inte har hittat sitt problem i en annan tråd så lägger han upp en ny tråd och ska man väl försöka hjälpa han inte bara säga "n00b" till han osv. För tänk om man inte fick lägga upp nya trådar. tänk vilket trisst forum vi skulle få, Själv tycker jag det är intressant och läsa alla nya trådar som läggs upp för man tröttnar ju på dom gammla. Tycker alla ska ta sig en tankeställare här på fragbite. Är det ett tråkigt forum med gamla trådar eller ett roligt med vettiga och nya trådar? klaga gärna på min svenska, Jag bryr mig inte.
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..