1
trött på onödiga trådar
Postat av Inorallos den 23 Maj 2008, 10:42
29 kommentarer · 212 träffar
Hej. har en idé som jag skulle vilja ha hjälp med. Visst har fragbite blivit på tok för fullt med okunniga 12åringar som inte har lärt sig använda sök funktionen? Jag har tröttnat på dessa. så min idé är att alla som läser trådarna inte skriver svaret på frågan, utan endast tipsar om sökfunktionen, eller länkar till en gammal tråd med samma problem. Jag blir lika irriterad varje gång jag ser en tråd om fps problem, när det redan finns hundratals.
SÅ; Börja hänvisa till sökfunktionen alt. länka till liknande tråd istället för att gång efter gång svara på liknande trådar. Alla som varit medlem ett tag vet vad jag pratar om.
Jag var medveten om att det fanns flera sånnahär trådar, men har aldrig läst om något försök att få det att sluta. Alla bara klagar, utan att ge tipps på hur man förbättrar forumet.
SÅ; Börja hänvisa till sökfunktionen alt. länka till liknande tråd istället för att gång efter gång svara på liknande trådar. Alla som varit medlem ett tag vet vad jag pratar om.
Jag var medveten om att det fanns flera sånnahär trådar, men har aldrig läst om något försök att få det att sluta. Alla bara klagar, utan att ge tipps på hur man förbättrar forumet.
Bra idé?
27 personer har röstat