Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kände ni er träffade?

Postat av Instant Win! den 21 Maj 2008, 00:53
113 kommentarer · 291 träffar
Märkte till min stora förvåning att ni tog bort "jag hatar" tråden, till mitt förtret såklart. Får man fråga vilken forumregel den bröt emot? Ni låter tråden där vi medlemmar tydligen ska hjälpa en kille skriva sitt självmordsbrev vara kvar, hur står det till däruppe?

EDIT: DET ÄR INTE JAG SOM SKRIVIT TEXTEN!

Här har ni texten:

tjenare. Kom precis hem från jobbet och under tiden jag jobbat så fundera jag på vad det är jag hatar.

Läser du är du tokig

jag stör mig på när folk inte kan sitta jämte främmande människor på bussen! när alla sitter på ett var sitt säte och så kommer det in någon som hellre STÅR än sätter sig jämte någon annan.

frågade en tjej om hon hade hemorrojder en gång för jag blev så sjukt förbannad! förstår inte vad folk är så rädda för. och när någon sätter sig jämte någon ser dom noga till att deras ben inte rör vid den andres. jag blev till och med ursäktad för just detta. helt otroligt. "nej det är lungt, dina byxor är väl rena?"

ilskan bubblar verkligen när man har bråttom och den senildementa personen framför i kön ska handla på kortet (som i 9 fall av 10 inte fungerar dom 5 första försöken). detta händer väldigt ofta! så är det verkligen smidigare med kort än cash?

jag hatar småtjejer som sitter och lyssnar på mp3 i mobilen utan lurar på offentliga platser. dom tvingar andra att lyssna på deras skitmusik. oftast är det den tyngsta underground hiphopen man kan tänka sig, eller ett gäng smala tonårskillar med svart långt hår som sjunger mjukt i verser och skriker i refrängerna. även om man skulle tåla musiken någorlunda är hatfaktorn fortfarande hög.

jag hatar 15 åringar som precis fått sin moped och kör omkring i gäng. dom ser så självsäkra ut, speciellt när dom sitter på dom och röker.

dom lägger liksom huvudet på sned och höjer ena ögonbrynet när dom tänder ciggen. hatar även när dom jämt och ständigt frågar om man kan köpa ut cigg åt dom. tycker dom själva att det en vettig investering? dom kan ju inte ha så mycket pengar eftersom deras päron är den enda inkomstkällan. sen är det ännu mer slöseri när man inte kan göra nåt annat än munbloss.

jag hatar dålig reklam. och med dålig reklam menar jag reklam där företaget utger sig för att vilja hjälpa människor med deras coola produkt, när det tydligt framgår att dom endast vill tjäna pengar. eller egentligen hatar all sorts reklam förutom telias. och det är en förolämpning att vissa lockar med korkade erbjudanden. försäljare höjer ofta priset på en produkt som normalt kostar över 10 000 med ett par tusenlappar. om någon köper produkten får han 200 kronor att handla för i butiken. idioten som blivit av med 1800 kronor visslar glatt.

jag hatar auktoriteter och all sorts rang bland människor. jag hatar att ta order från en annan människa, precis som om någon skulle vara bättre än någon annan. makt är farligt och är faktiskt den största anledningen till allt elända här i världen.

bibeln säger mycket träffande: "människa har makt över människa till hennes fördärv".

det hela får mig att tänka på lumpen och militär, vilket jag också hatar (då jag hatar våld). jag satt och såg på gametrailers till ps3 och märkte att till alla trailers för krigsspel eller helt enkelt våldsamma spel, dök det upp reklam för värnplikt! är detta okej? det är en försköning av våld och helt klart omoraliskt.

och sen ps3:s slogan "this is living" måste vara ett skämt. det är snarare motsatsen. att sitta och spela är ju fan det enda barnen gör och det är verkligen inte "att leva".

jag hatar hur media överdriver och vränger och vrider på precis allt. hatar även idioterna som tror på allt dom läser. om idol-Ulla fäller en tår och knäcker en Ipren kan man sen läsa: "idol-Ulla bröt ihop bakom scen, talar ut om sina drogproblem".

får någon en örfil är det en brutal misshandel och om ger någon kritik är det baktal.

känner aftonbladet att deras nyheter inte är vidare intressanta en dag klämmer man in några "experter varnar" artiklar som sällan ger ett vettigt vetande.

på tal om tidningar så hatar jag också kvinnotidningar med deras feministpropaganda. har ni läst skiten? 100 sidor med tester av hårprodukter och smink, artiklar om ekonomiska orättvisor mellan könen och dom nakna skyltdockor på HM som är diskriminerande för dom har större bröst än redaktionschefen.

tjejerna verkar inte fatta hur mycket dom låter sig påverkas av allt detta dravel! tro mig, jag känner många flickor som är helt hjärntvättade. det enda som finns i deras huvud är mode, smink, väskor och vad stjärnorna i hollywood gör på fritiden.

och hör och häpna, alla har lika kasst självförtroende, nämligen näst intill obefintligt! dom klagar på att det är ett alldeles för utseendefixerat samhälle men det enda dom läser om och intresserar sig för är skönhetsprodukter. dumma, dumma kvinnor.

jag hatar er här på forumet som tror ni är så jävla smarta och bättre än andra. det är ni som alltid rättar folk så fort ni får chansen. ni letar efter fel så att ni kan klanka ner på andra så att ni själva kan känna er bättre än dom. ni har en total avsaknad av självinsikt! hatar även dom som önskar dom var fragbitepoliser och sitter och anmäler varenda kommentar som eventuellt bryter mot någon regel. såna som kopierar och klistrar in paragrafer ur regelFAQn, i en tråd om det bästa nerladdningsprogrammet. face it, det finns nog inte en enda på fragbite som INTE regelbundet tankar musik och film. och rätta mig om jag har fel, men det är ingenting olagligt att disskutera om olagliga saker. det är olagligt att göra dom. jag ock polarn får disskutera om mord så mycket vi vill? do the math.

jag hatar wow och er som inte förstår hur löjligt det är. när ni som spelar sitter där och springer omkring tillsammans med alla andra nördar och era husdjur, dag in och dag ut, allt för att lägga vantarna på "den där skölden", skäms ni inte?

jag tror att om alla människor fattade hur löjligt det är skulle dom börja skratta åt sig själva och genast kastat ut skiten genom fönstret.

varje gång jag påpekar detta för min vän som spelar väldigt mycket blir han skitsur och kontrar med vad han nu kan hitta på. hade det inte varit sant hade han väl inte tagit så illa upp? fattar inte varför folk sitter där när dom har potential till ett riktigt liv. ni vet att jag har rätt. vad har ni hittills fått ut av era spelsessioner? det är stor nördvarning på er och det säger jag inte för att klanka ner på någon, utan för att hjälpa.

jag _hatar_ inte, men ogillar feta människor. barn som blivit övergödda av sina päron står dock inte med på min shit-list, tvärtom tycker jag synd om dom. dom däremot som inte ens försöker bli av med sina valkar och går omkring och ser äckliga ut med sin i-dont-give-a-fuck-look på mcdonalds hatar jag. jag hatar deras flås och svettlukt! det finns ett FÅTAL människor som inte kan hjälpa det, men hur många är dom egentligen? gör något åt din vikt människa!

en tjej som vägde över 100 kilo på min skola i högstadiet satt och grät i kiosken och beklagade sin vikt samtidigt som hon sköljde ner sin snickers med en cola. hur kan man inte äcklas? dock är mitt hat mot dessa personer inget jag är direkt stolt över. jag vet att man inte ska döma böcker efter omslag, men jag antar att även jag, likt kvinnotidningsoffer är en aning utseendefixerad.

ovanstående är också en av anledningarna till varför jag hatar USA! jag hatar deras politik, deras fullständigt korrupta system och såkallade demokrati och så vidare. jag hatar faktumet att ett land i europa inte kan göra som dom vill utan att först fråga storebror. jag hatar att dom lägger sig i andra länders politik och deras problem. har dom hjälpt irak tycker ni? hjälpte dom vietnam? jag hatar alla deras myndigheter. dom ville ha oljan, därför gick dom in i mellanöstern, allt under den usla ursäkten att "befria".

USA har i sina försök att föra demokrati till andra länder förmodligen dödat fler civila än soldater.

dessutom förskönar inget annat land våld, sex och droger så mycket som USA. dom hjälpte o andra sidan oss alla med att avlägsna hitlers fruktade armé, men väger det verkligen upp? nej. inte ens för den första atombomen.

jag hatar när folk är övertrevliga och överartiga. när man till exempel har gäster hemma och dom ursäktar sig för minsta lilla. eller om dom inte vågar ta den första skopan med mat, eller den sista chokladbiten. eller om någon _frågar_ om dom får låna toaletten!?

om man inte äter med både kniv och gaffel fastän det är mer praktiskt med bara gaffel får man blickar. är det inte urlöjligt?

inget fel i att vara artig, men hur torr får man vara? jag drar mig inte för att ta för mig när jag är på besök och det tror jag bidrar till en mycket skönare stämning. och hade man inte fått prata med mat i munnen hade det antingen varit jävligt tyst runt ett matbord, eller så hade det tagit väldigt lång tid att avsluta.

jag hatar när alla korkade brudar på skönhetstävlingar står och snackar om deras oändliga kärlek till barn och hur dom sörjer för alla krigsoffer, precis som om dom skulle ge prispengarna till dom. dom bryr sig inte ett skit. kanske inte jag heller, men jag ljuger i varje fall inte om det. om dom nu dömer tävlingen efter utseende ska det väl kvitta hur dom är som personer? hade en skönhetsdrottning sagt att hon hatar negrer och att hon ska använda pengarna till att köpa droger hade jag lagt min röst på henne istället för hon som älskar allt och alla och som skulle skänka sina prispengar till läkare utan gränser.

inte för att jag håller med henne, men för att hon står för sin sak! något som man inte ser ofta.

jag hatar dokusåpor; tv-program som big brother. det är nämligen ungefär samma sak som kvinnotidningar. jag hatar dock människorna som älskar det ännu mer. när jag ser dom i tv-rutan som hela tiden gör sig till för att dom vet att dom blir inspelade väcks hat inom mig. det finns ingenting äkta och jag tycker det är helt otroligt jävla dumt av kanal 5 att inte censuera sexakter och dylikt. tänk på sändningstiden och hur många ungar som sitter och glor på det.

hur många 13 åriga småtjejer med totalkass självkänsla sitter inte och matar hjärnan med detta? hur många försöker inte efterlikna Linda Rosing? det kan inte resultera i något annat än katastrof. jag vet inte hur gammal du är, kära läsare, men om du inte är 13 och om du inte vill att din dotter apar efter idioter som tex. big brother deltagare förstår du vad jag menar.

hur ska man säga till sitt barn vad som är rätt och fel när kanal 5 rättfärdigar det mesta som en normalt funtad människa aldrig borde acceptera?

jag hatar nog Linda Rosing mer än någon annan människa.

Skandaldrottningen som är feminist och emot ett sexistiskt samhälle samtidigt som hon operar brösten hit och dit(som dessutom till slut spricker) och tar fett från röven och injicerar det i läpparna.

egentligen skulle det räcka med att hon är en blåst bimbo, men det finns så mycket mer att hata henne för.

under sin vistelse i big brother huset la jag märke till att hon gillar att prata svengelska. detta är hon dock inte ensam om, men det gör henne extra hatvänlig. varför skäms dom så för det svenska språket?

"men jag vet inte varför det är så, thats just the way it is liksom."

denna sorgliga varelse skulle skapa ett politiskt parti och styra Sverige. tänk på det. dessutom skulle detta parti kämpa för gratis tandvård. hur det ska finansieras vet dock inte ens hon själv. hon föreslog också att en bröstoperation skulle vara en god anledning för sjukskrivning.

vi tackar Linda för sina initiativ för att skapa ett bättre Sverige. dock tror jag att hon enbart vill ha sitt fejs i rutan och stanna i kändiskretsen.

just det. kändiskretsen. man ser tydligt hur Linda gillar att vara känd. när tidningarna inte skrivit om henne på länge gör hon allt för att synas, ta den där låten hon gjorde som ett bra exempel.

http://www.youtube.com/watch?v =7YW9c6UxB7I&feature=related < br />

jag hatar folk på msn som har långa filosofiska meningar eller tilltalande fraser som namn. eller namn som berättar något om dom själva, tex. Kim|Åker Snart Till Turkiet|Älskar dig Hannah - .

hade jag velat veta om du åker till turkland eller vem du nu älskar hade jag frågat. detta stör mig nåt så fruktansvärt att jag tagit bort många av mina nära vänners kontakter. eller vad fan skulle folk vilja veta vad du lyssnar på för låt just nu? varför har ni det?

Anna - Du är min Utopi | hAhA Anders

113 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 113 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..