×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tycker ni inte detta forum saknar något?

Postat av onaqui den 29 September 2004, 21:08
45 kommentarer · 112 träffar
Jag saknar verkligen det som, i mina ögon, nästan alla andra forum har. Dvs en s.k. "tag" efter varje inlägg.
Jag älskar min gamla tag "Sometimes i lie in bed watching the stars, wondering where the hell my roof is." :p
Vad tycker ni? Fragbiteforum med "tag" eller utan?
Vilken "tag" tycker du e fetast?

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..